satcat Geplaatst: 10 juni 2009 Geplaatst: 10 juni 2009 Origineel bericht van: Deephouse Ik ga mijn bank maar opdracht geven tot het storneren van het laatst betaalde abonnementsgeld, kijken of dat de aandacht van CD trekt. Ik denk niet dat een incassobureau opzoek gaat naar verloren gegane kaarten of technische storingen verhelpt. Misschien dat de helpdesk wel iets voor je kan doen.(evt. via mail)
Deephouse Geplaatst: 10 juni 2009 Geplaatst: 10 juni 2009 Citaat: Ik denk niet dat een incassobureau opzoek gaat naar verloren gegane kaarten of technische storingen verhelpt. Misschien dat de helpdesk wel iets voor je kan doen.(evt. via mail) Tja ik heb me geprobeerd aan te melden voor Mijn CanalDigitaal, maar krijg een "service tijdelijk niet beschikbaar, probeer u het later opnieuw" melding (net zoals bij de online her-activatie). Als de telefonische helpdesk dan ook nog onbereikbaar blijkt, kun je wel spreken van een toerekenbare tekortkoming aan de zijde van CD. En daar verandert een incassobureau ook niets aan Kortom frustratie alom aan mijn zijde
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen