Hellum Geplaatst: 30 mei 2009 Geplaatst: 30 mei 2009 Ik heb hier een IBM thinkpad staan die telkens helemaal vast loopt en soms ook niet helemaal aan wil. verder heb ik de koeling al helemaal schoongemaakt en is het zeker geen software probleem omdat het ook gebeurt met het opnieuw installeren. ik kan het soms aan zien komen als het beeld wat begint te trillen. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Jürgen Geplaatst: 31 mei 2009 Geplaatst: 31 mei 2009 Gerard, Schijnbaar ben je niet de enige met dit probleem, zie <HIER>. Nu heb ikzelf ook jarenlang een Thinkpad gebruikt maar nooit problemen ondervonden. Wat ik me nog wel kan herinneren dat een collega van mij ook dit probleem had en daar lag het aan de accu. Deze was nauwelijks meer op te laden en toen de accu was verwijderd was het probleem ook verholpen. Misschien helpt het, je weet maar nooit. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Hellum Geplaatst: 31 mei 2009 Auteur Geplaatst: 31 mei 2009 jammer genoeg heb ik de accu al verwijdert. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Moderator Matchless Geplaatst: 31 mei 2009 Moderator Geplaatst: 31 mei 2009 temperatuur te hoog? met name de videochip als je een trillend beeld heb. Kan je in het bios een temperatuur zien (meestal de proctemp) ? hoe hoog is hij als hij vastloopt? Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Hellum Geplaatst: 1 juni 2009 Auteur Geplaatst: 1 juni 2009 Ik heb gegoogled en dit probleem komt heel vaak voor. de videochip wordt zo heet dat die los gaat zitten. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
keessie100 Geplaatst: 6 juni 2009 Geplaatst: 6 juni 2009 Dan soldeer je die chip toch gewoon effe opnieuw. Moet wel met de juiste gereedschappen, anders gaat het niet.
Hellum Geplaatst: 9 juni 2009 Auteur Geplaatst: 9 juni 2009 Welk gereedschap moet het dan zijn? MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen