Ga naar inhoud

Nieuwe installatie met twee schotels

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal

Ik wil graag een nieuwe satelliet installatie met TV kaart en normale ontvanger.

Ik wil graag EutelSat W3A (7E) en TurkSat 2A/3A (42E) kunnen bekijken op allebei de ontvangers. Op de EutelSat W3A wil ik het DigiTurk pakket bekijken met een legale kaart. Is dit allemaal mogelijk en hoe zou ik dit moeten doen? Alvast bedankt voor jullie hulp. smile

Geplaatst:

Allereerst welkom op dit forum

daar de te ontvangen satelietposities behoorlijk ver uit elkaar staan, is het raadzaam om 2 schotels te nemen, ivm de beam kan het geen kwaad om deze behoorlijk groot te nemen (> 1m).

Natuurlijk kies je voor een reciever welke overweg kan met de digikaart. moet deze reciever ook gaan opnemen, spreek je al over min 3 lnb aansluitingen.

Dus neem 2 maal een Quad lnb ( 1 per schotel) met daarachter 3maal een 4in1 diseqc schakelaar. 3 kabels gaan naar de woonkamer reciever en 1 kabel gaat naar de pckaart

suc6

nobody is perfect, I ain't nobody

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Geplaatst:

Of je kan ook voor motor en schotel van 88 cm gaan,je ben iets goedkoper een je heb bijna alle satellieten.

AZbox elite HD,Wavefrontier T-90 28,2°o-26,0°o-23,5°o-19,2°o-16°o-13°o-10°o-9°o-7°o4,8°o-0,8°w-4°w-5°w-8°w-12,5°w Nu ook Ziggo

DM800HD dream elite,Triax 110cm draaibaar van 28 oost tot 30 west.

Geplaatst:

Bedankt voor de reacties smile

Ik dacht aan een TechnoTrend S2-3200 met CI module.

De ontvanger in de woonkamer heeft geen opneem mogelijkheden, dus een kabel per satelliet zou genoeg meten zijn. Voor het opnemen met de PC, kan ik opnemen wat ik momenteel aan het bekijken ben met een kabel?

Over de beams: Ik weet dat de east beam van de Turksat niet kan bekijken. (dit is de voornaamste reden waarom ik een DT abonnement wil nemen)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen