Gast Geplaatst: 17 juni 2002 Geplaatst: 17 juni 2002 Als we toch bezig zijn dan nog even mijn visie op het geheel: Ik ben nog maar 2 mnd lid van dit board en sinds twee maand in het bezit van schotel tuner en andere accesoires. Ik wist nog helemaal nix over deze materie maar dit board heeft me een flink eind op weg geholpen zodat ik een buurman bij mij in de straat (die al jaren ervaring heeft, verkoopt en installeert ook tuners en schotels) ook al met raad een daad kan bijstaan. Ook ik begon misschien met vragen naar de bekende weg. Het probleem zat hem ook wel in het ontbreken van een zoekfunctie op de vorige versie van het board. Vaak zag je antwoorden in de trant van 'Deze vraag is al in meerdere topics uitvoerig behandeld.' Het was echter ondoenlijk om in alle forums tot een jaar terug te spitten naar een eventueel antwoord op je vraag. Met de nieuwe zoekfunctie kun je nu zelf het board doorzoeken op een topic die antwoord geeft op je vraag. Ik snap best dat het juridisch gezien niet verstandig is om over het uitwisselen van files te praten puur en alleen om bepaalde zenders op je beeld te toveren. Maar laten we eerlijk zijn. Als iedereen bereid was te betalen voor alle zenders die hij of zij te voorschijn kon toveren, waren 70% van de topics op dit board overbodig. Dus ergens doen het wel om iets voor elkaar te krijgen wat eigenlijk niet mag. Ik denk dat er voldoende 'indirect bewijs' op dit board te vinden is die duidelijk maakt dat we hier niet alleen voor studiedoeleinden bezig zijn in de satologie. Ook het openen van garagedeuren met een funcard is hier niet een veel besproken onderwerp. Ben er wel achter dat het financieel gezien voordeliger is gewoon wat abootjes te nemen, dan programmers, cards en modules aan te schaffen. Maar héé... ik heb het ding aangeschaft voor de hobby, mijn opa heeft me enthousiast gemaakt (al 15 jaar schotelkijker). Ik heb in ieder geval goede ervaringen met de enthousiaste gebruikers beheerders van dit board. Ga zo door allemaal!!! Vraagje aan een moderator: Dit is niet om kritiek te geven maar misschien toch iets wat me toch een beetje steekt. Waarom mogen merknamen niet genoemd worden als duidelijk is dat er geen commercieel belang aan zit? Wanneer ik m*st*r* noem in een topic wordt er meteen ********* van gemaakt, terwijl iedereen namen als xsat, philips echostar, humax, triax, alps etc. etc. vrijelijk in berichten kan vermelden??? Ik zie nu toch ook weer grote banners staan?
Tonskidutch Geplaatst: 17 juni 2002 Geplaatst: 17 juni 2002 het is vanavond erg zwoel en dus niet lekker he? we moeten elkaar ook een beetje ruimte geven totdat de boardregels de grens aangeven. simpel eenvoudig en zonder weerga. kijk nou effe naar mijn probleem niemand wil daarbij helpen en lult over ditjes en datjes Our Love Is Her To Stay Natalie Cole
Aanbevolen berichten