Asure Geplaatst: 31 mei 2009 Geplaatst: 31 mei 2009 Ik ken dit zelfde fabeltje met een oud type nokia telefoon. Vraag daarnaar was ook erg groot, moest speciaal type zijn wat ik helaas vergeten ben. Gerucht was ´gratis bellen´ en ook in dit verhaaltje stond de mailbox binnen no-time vol en de telefoon roodgloeiend. Apart. De variant die de poster hier neerzet is zo goed als gelijk. Wat voor type kwam die laptop ophalen ?
NINjak Geplaatst: 31 mei 2009 Geplaatst: 31 mei 2009 De Nokia 6310i bedoel je volgens mij! Dat was voor heel veel mensen een heel goed.compleet en fijn zakelijk toestel en dus hadden (en hebben) mensen er extra geld voor over.
Gast AlanS Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 Sommige mensen zoeken laptops met nog een serieele poort er op omdat de kabels usb-->rs-232 niet op alle hardware goed funktioneren.
Gast hagar Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 Renovatie plan, bij het inleveren van een oude laptop 300 euro korting op de nieuwe? Zoiets hebben we hier in spanje met tv's, koelkasten ed ook.
seije017 Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 reaktie via de site waar hij op staat, een engels mailtje waar ze voor waarschuwen.
TokeMUp Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 Origineel bericht van: hagar Renovatie plan, bij het inleveren van een oude laptop 300 euro korting op de nieuwe? Zoiets hebben we hier in spanje met tv's, koelkasten ed ook. Voor die 25 € gaan ze toch niet het land voor plat rijden. Er moet meer achter zitten. mvg
D.Quijote Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 Misschien gaan al die laptops naar Nigeria Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
soktic Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 Er zal wel verrijkt uranium inzitten ofzo . Waar kan ik mij laptop aanbieden aan de opkopers, gewoon op marktplaats ?
exciter Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 Origineel bericht van: NINjak De Nokia 6310i bedoel je volgens mij! Dat was voor heel veel mensen een heel goed.compleet en fijn zakelijk toestel en dus hadden (en hebben) mensen er extra geld voor over. Eerde de 1110 of zoites, deze was met wat gepruts geschikt om er wat mee te hacken, waardoor je sms codes van de bank kon onderscheppen. Kon wel een lucratief zijn, even telebankieren op de rekening van een ander. TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
NINjak Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 Zou ook kunnen weet ik niet... maar de Nokia 6310i was of is voor sommige mensen ook nog het een en ander waard
gerrit B Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 klopt, ik bel er ook nog dagelijks mee. Niks geen toeters en bellen gewoon een toestel die tegen een stootje kan. Schiet hij je een keer uit de hand en flikkert hij uit elkaar dan gewoon de accu er weer op klikken en 9 van de 10 keer doet hij het gewoon weer. Daarnaast past hij in denk ik 1 van de meest voorkomende carkits van Nokia waar ook nog eens een goed verstaanbaar geluid uit komt. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Hellum Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 Origineel bericht van: exciter Origineel bericht van: NINjak De Nokia 6310i bedoel je volgens mij! Dat was voor heel veel mensen een heel goed.compleet en fijn zakelijk toestel en dus hadden (en hebben) mensen er extra geld voor over. Eerde de 1110 of zoites, deze was met wat gepruts geschikt om er wat mee te hacken, waardoor je sms codes van de bank kon onderscheppen. Kon wel een lucratief zijn, even telebankieren op de rekening van een ander. Het is de Nokia 1100 maar die moet dan ook nog uit 2001 of 2002 komen. ik zelf gebruik nu een 2310, andere telefoons gaan altijd kapot waardoor ik weer op deze terugval. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Gast wanderer Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 dit gaat zoals gebruikelijk allang niet meer over laptops.....
gigantaandemuur Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 Klopt . Wie weet nu hoe t zit want er zijn op mp bv idd verdacht veel advertentie s met laptops gevraagd. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
vGnp Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 Origineel bericht van: Hellum Het is de Nokia 1100 maar die moet dan ook nog uit 2001 of 2002 komen En ook nog eens uit een bepaalde fabriek in Duitsland en ook nog eens bepaalde firmware hebben. Zie ook hier vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen