Gast Zak Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 En: wat is "beeld hebben". Met mijn merkloze schotel, oude Smart '0.2 dB' LNB, en Kathrein, heb ik beeld op Nilesat. Op sommige transponders dan, en als het weer en de tijd goed zijn. Met de vorige ontvanger (Schwaiger bouwmarktding, eigenlijk een Coship) had ik ongeveer hetzelfde resultaat. Wat wel veel uitmaakt denk ik (bij mij) is dat er geen muur achter de schotel zit, maar open lucht.
Gast Tradeyell Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Origineel bericht van: sattaz Origineel bericht van: Tradeyell @sattaz. Begreep dat je 1.20 meter schotel nodig hebt. Het liefst een visiosat, maar die zijn duur.. @Tradeyell, Een Visosat is niet noodzakelijk. Een Channelmaster (en waarschijnlijk ook een ander merk) zal denk ik wel volstaan. Met vriendelijke groeten sattaz Is het niet dat een 1.20 meter Channelmaster duurder is dan een Visiosat 1.20 meter schotel? vraagje: wat is naar jou ervaring de goedkoopste winkel (webwinkel)? mail het naar me (tradeyell@hotmail.com) dank je.
Gast Tradeyell Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 @zak hoe groot is je schotel dan? ook merkeloos? zo te zien ben je in Amsterdam. mooi dus, je geeft me hoop.
Gast dj33333 Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 welke kanalen kijken jullie op nile sat groeten dj
Gast sattaz Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 Origineel bericht van: Tradeyell Is het niet dat een 1.20 meter Channelmaster duurder is dan een Visiosat 1.20 meter schotel? vraagje: wat is naar jou ervaring de goedkoopste winkel (webwinkel)? mail het naar me. dank je. @Tradeyell, Ik vermoed (weet het niet zeker) dat de Channelmaster iets beter presteert dan de Visiosat. Een nieuw exemplaar van de beide bovengenoemde zou ik niet aanschaffen. Beide zijn van polyester, gaan daardoor lang mee en hebben praktisch geen vervorming. Kijk eens hier bij Te Koop Aangeboden of op één van de vele veilingsites op Internet. Daar worden zeer regelmatig 2dehands exemplaren aangeboden. Een mail naar jou lijkt me zodoende ook niet nodig. Met vriendelijke groeten sattaz
Gast Tradeyell Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 Dank je sattaz. Ik ben aan het kijken, een channelmaster of een visiosat. Het moet perse 1.20 meter zijn, want ik wil graag NILESAT.
maja Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 Waarom Nilesat 7o west. Wat is er zo bijzonder aan. Kan dat iemand uitleggen? Voor mij waren het de voetbalwedstrijden van de eredivisie. Volgens mij is nu alles gecodeerd? Of niet? Is wel een beetje off topic.
Fatfreddy Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 Arabische zenders wat dacht je anders. Mijn vrouw (marokkaanse ) kijkt heel vaak naar Nilesat . Rotana,Melody aflam en dan nog een hoop muziekzenders.
Obi Wan Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 En omdat Nilesat uit de footprint ligt hier in Europa maar toch een signaal op te pikken valt, wordt deze sat vaak gebruikt als referentiepunt om metingen te doen aan bijvoorbeeld gevoeligheid van LNB's. Veel sites waar lnb's gerievewd worden, kunnen zo aangeven hoe gevoelig een lnb is door metingen te doen op Nilesat. Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E
wolverine Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 wat dacht je dan nog van de mbc zenders waar er op 1 zender 24H per dag filmen zijn, een andere gans de dag series, etc.. Enkel moet je er tegen kunnen dat het met arabische subtitles is en dat er soms wel een herhalingetje is. Ik vind het alleszins een verrijking voor mezelf PS. morgen of zo moet ik de ultra ook binnenkrijgen en eens het verschil bekijken met mijn huidige smart lnb. VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
Fatfreddy Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 MBC kun je ook op Badr ontvangen.
Gast Zak Geplaatst: 18 september 2009 Geplaatst: 18 september 2009 Op mijn schoteltje in mijn situatie (zonder een muur achter de schotel) merk ik weinig verschil tussen de Smart TSX en de ultrazwartkijker. De Ultra Black is wel nogal zwaar (en groot). Ik kan me voorstellen dat hij de arm van de no-name schotel wat naar beneden laat buigen, en dat het bijstellen van de schotel (naar beneden moet ie dan, ga maar na) een beter resultaat geeft.
Rog Geplaatst: 18 september 2009 Geplaatst: 18 september 2009 Zijn 26 oost en 7 west goed te ontvangen in Middelburg met black ultra lnb op een wavefrontier 90 cm? zo ja graag wat meer info daarover
Mr DVB Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 Origineel bericht van: Zak De Ultra Black is wel nogal zwaar (en groot). Ik kan me voorstellen dat hij de arm van de no-name schotel wat naar beneden laat buigen, en dat het bijstellen van de schotel (naar beneden moet ie dan, ga maar na) een beter resultaat geeft. In de stelling dat de Black Ultra LNB's (relatief) groot zijn kan ik me vinden, maar zwaar? De BU lnb's zijn van plastic en wegen bijna niets. Een Invacom of een Philips SC819TB zijn een behoorlijk stuk zwaarder. Wanneer het een quad-uitvoering betreft kan ik me wél voorstellen dat het gewicht van de (4) coax-kabels van invloed is. LG 42LM620S met Fransat CAM, MaxDigital 225S, Strong SRT 7805 (HD+), Next MiniX HD Punto Triax 88cm (draaibaar), Triax 78cm (6 lnb's), Triax 64cm (5gr west)
wolverine Geplaatst: 24 september 2009 Geplaatst: 24 september 2009 Vandaag eindelijk de twin inverto ultra black LNB ontvangen en direkt geinstalleerd maar tot mijn grote verbazing had ik nauwelijks dezelfde ontvangstwaarden op mijn triax 110 cm. Ook het verder of dichter plaatsen van de lnb hielp niet. Morgen nog eens verder proberen om een oplossing te zoeken maar voorlopig niks van verbetering tov mijn oude smart titanium lnb. VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen