Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allen!

Eergisteravond kwam ik thuis, ff tv kijken, alles zwart!

Dus, receiver (2032 firmware trouwens) op sbs afgestemd, kaart heractivatie aangevraagd, hele nacht aan laten staan en gisterochtend nog geen beeld.

Gisteravond zelfde aktie geprobeerd, hele nacht aan laten staan, maar ook vanochtend nóg geen beeld...

Heb de nieuwe oranje CD kaart (weet niet of dat uitmaakt), heb op m'n AZbox firmware 2032, heb MultiCAS 1.57d-4T5 draaien, diverse keren herstart, diverse keren camd herstart, het is m'n enige camd ook.

Beeld blijft op zwart.

Smartcard interface vertelt me:

Management: 30/05/2009

Canaldigitaal: 28/07/2009

Wat houdt die management datum in? Waarom kan ik niet kijken? Ligt 't aan de box of aan CD? Hoe los ik dit op? De hele familie wás al pissig toen m'n dreambox overleed, maar nu wéér geen beeld.

Alle hulp welkom. Box net een week in huis, was al zo blij dat ik weer kijken kon, maar is't spul weer prachtig zwart...

Bij voorbaat dank allemaal voor de hulp!

Groetjes,

Galgootje

Groetjes,

Galgootje

Geplaatst:

zowel de management als de canal digitaal datum moet er veranderen naar een toekomst datum.

Het lijkt erop dat je kaart geen update krijgt of dat de update niet helemaal goed gehandeld word door de emulatie cam.

Dit is het nadeel van emulatie cams, deze worden gemakt dat de kaart op dat moment werkt, maar de software onderteund niet het gehele Mediaguard systeem alleen een stukje ervan wat op dat moment gebruikt word.

Veranderd men naar nieuwe algorythm, dan gaan deze op zwart en moet weer dat nieuwe stukje in de software geprogrammeerd worden.

Kan je geen Ci module plaatsen? anders is dta ene oplossing

Geplaatst:
Origineel bericht van: Galgootje
Box net een week in huis, was al zo blij dat ik weer kijken kon, maar is't spul weer prachtig zwart...

Bij voorbaat dank allemaal voor de hulp!

Groetjes,

Galgootje

Je ontvanger verwerkt de updates voor provider 0 niet. Als 't ding pas een week oud is: terugbrengen naar de dealer en zorgen dat hij 't oplost, anders geld terug.
Geplaatst:
Citaat:

Je ontvanger verwerkt de updates voor provider 0 niet. Als 't ding pas een week oud is: terugbrengen naar de dealer en zorgen dat hij 't oplost, anders geld terug.

provider 0 bedoel je mee de management datum
LOL hahaha moet je wel ff weten onder welke voorwaarden bepaalde apperaten verkocht worden.pfffffffffffffffffffffffffffffffffff
Gewoon 157.b gebruiken die doet het wel goed.

BTW de 7020 al terug gebracht?

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen