Murdock Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 Heeft iemand toevallig Mooi weer de Leeuw van afgelopen zaterdag nog op zijn HDD staan en wil deze met mij delen (bv. via FTP?) Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Penthe Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 Als niemand hem heeft kun je hem hier ook nog legio keren bekijken. http://www.uitzendinggemist.nl/index.php...0fac980cdc415a5
sheeplover Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 Mijn TV springt automatisch naar een andere zender wanneer het hoofd van Paul de Leeuw in beeld verschijnt; een extra optie van de Topfield.... Groetjes van John uit Den Bosch.
edje-ken Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 dinsdag om 21.05 uur op humor.tv edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Neptunus Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 Overigens was die uitzending van zaterdag een chaos en ronduit slecht, wensen kwamen niet uit de verf en Paul moest veel te hard zwoegen om er nog iets van te maken, je ziet gewoon dat hij dan niet tevreden is over zit seizoen want er waren wel meer missers. Zondag was het een stuk beter. Het leukst is het als er een internationale artiest komt, de manier waarop deze artiesten door De Leeuw worden behandeld is ook voor die artiesten een verrassing, je ziet ze dan ook zichtbaar genieten, en dan genieten wij mee! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Murdock Geplaatst: 2 juni 2009 Auteur Geplaatst: 2 juni 2009 Ik heb inmiddels een aanbod gekregen van iemand. Het gaat om het stukje met die schoolbuschauffeur, da's mijn buurman. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen