Boerenjong Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 Hoi, Ik heb op dit moment de SG 2100 als rotor. Maar ik moet hem constant resetten. Ik heb de DB 800 met de nieuwste Gemini erop. Maar heb er ook al andere software op gehad. De rotor blijft voor problemen zorgen door niet goed te draaien en vast te lopen. Is er een andere optie? En welke rotorbevalt het best? Gerrit
jalza Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 bij mij loopt hij goed Dreambox 800HD gemini 4.1 uit mijn hoofd Henksat settings eenvoudige setup rotor.in menu Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg.
Crazy Sat Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Deze sg2100 rotor werkt hier ook perfect met mijn dm800 . Gebruik ook gemini 4.2 en in de configuratie gewoon op eenvoudig zetten en de lengte- en breedtegraad ingeven. Moet zeggen dat de motor ook eens is vastgelopen enkele weken terug , dus de rotor gewoon even resetten en alles was terug OK. Indien dit niet helpt dan scheelt er iets met de rotor zelf vrees ik. feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
Boerenjong Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Geplaatst: 7 juni 2009 Dank je wel voor de antwoorden Kan ook aan rotor liggen
Wielleke. Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Origineel bericht van: Boerenjong Dank je wel voor de antwoorden Kan ook aan rotor liggen ------------------------------------------------ Hoi Boerenjong, het is ook mogelijk dat de lnb die je gebruikt te veel vermogen wegsnoept, en dat je motor daardoor in de problemen komt. Om dit te controleren, zou je de lnb even kunnen loskoppelen, zodat alleen je motor spanning gebruikt. Om zo te controleren of hij dan wel normaal werkt. Gr. Wiel. Door kennis delen, wordt men wijzer. Dreamb720-Gibertini-125-MTI AP82-XT2N twin FTE DiMo 120+ Diseqc mot. Philips HD ontvanger twin Duo lnb Triax 80 cm Kathrein . Signaalmeter en Inp.reflectometer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen