Daan Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 Hallo, even een vraag heb hier een linksys router deze staat nu op wpa2 mixed,is dit veilig ? ik heb deze optie genomen omdat de psp van me zoon geen wpa2 ondersteund wel wpa2 mixed wat is het verschil tussen wpa 2 en mixed, heb geen zin om lifters om me verbinding te hebben. Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E
TokeMUp Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 Zolang je een beveiliging gebruikt, zal je geen last hebben van lifters. Die gaan altijd opzoek gaan naar een niet beveiligt netwerk. Als er een is die het echt op U gemund heeft dan ben je veiliger zonder draadloos. Ze zijn allemaal onveilig, als ze binnen willen komen ze binnen. Het blijft een systeem dat niet 100% water dicht is. Bekabeld is dan veiliger. mvg
Gast wanderer Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 maar wat is het verschil nu tussen mixed en wpa2....?
Ome Merde Geplaatst: 2 juni 2009 Geplaatst: 2 juni 2009 wpa mixed accepteerd zowel wpa als wpa2 merDe deze ruimte is te huur
Gast AAley Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 Origineel bericht van: Ome Merde wpa mixed accepteerd zowel wpa als wpa2 merDe Met als voorkeur WPA2, dus als uw pc WPA2 ondersteund, zal hij daarmee verbinding maken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen