blitzteam Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 Als ik de 7071 via de on/off knop inschakel doet hij niets of af en toe zie ik groene streepjes die na enkele sec weer verdwijnen. Wie kan me zeggen wat hier aan de hand is ? Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Johan45 Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 Waarschijnlijk heb je een defecte elco in de voeding. Als je de kap er af haald (drie schroefjes los maken aan de achterkant) zie je de voeding rechts zitten. Verwarm de voeding even met een haardroger. Gaat je display dan weer aan dan is er een elco defect. Soms zie dit ook aan de elco, de bovenkant staat dan bol. Vult u rustig aan !!!
blitzteam Geplaatst: 1 juni 2009 Auteur Geplaatst: 1 juni 2009 bovenstaande uitgevoerd en het werkt,maar hoe zie ik welke elco stuk is.Uiterlijk zie ik er niets aan ( ben maar een leek op dit gebied ) Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Johan45 Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 Lees dit maar, en download ook de bijlage in het bericht Vult u rustig aan !!!
blitzteam Geplaatst: 1 juni 2009 Auteur Geplaatst: 1 juni 2009 Bedankt voor de snelle reactie, ik ga de elco's vervangen en zodra deze vervangen zijn, meld ik me weer. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
blitzteam Geplaatst: 2 juni 2009 Auteur Geplaatst: 2 juni 2009 elco's vervangen, hij functioneerd als vanouds. Thanks for the Hulp. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Johan45 Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Graag gedaan.Fijn dat je decoder weer werkt. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen