rudolfdebeer Geplaatst: 2 juni 2009 Geplaatst: 2 juni 2009 Kennis heeft net Medion PC gekocht. Heeft Experiabox met TV on demand, VOIP, etc. Zijn internet verbinding valt herhaaldelijk weg en de experiabox schijnt niet in reset te gaan. Hij is al dagen met div. helpdesks aan de gang. Iemand al een goede oplossing? Schijnt bekend probleem te zijn. Mijn Experiabox ligt in een hoekje gelukkig. http://www.vistaheads.com/forums/microso...k-probleem.html http://support.microsoft.com/kb/928233 twee links mij gegeven. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
caveman Geplaatst: 6 juni 2009 Geplaatst: 6 juni 2009 Ik heb ook Experiabox (witte) en heb soms ook uitval. Het OK ledje gaat knipperen en het @ ledje gaat uit. Soms weken goed, valt dan 15min weg en later weer verbinding. Soms help spanning eraf/erop soms ook niet. Heel wazig, heb al een KPN monteur over de vloer gehad om de kabel door te meten, signaal is OK. Is dat bij je kennis ook zo of blijven de ledje OK en @ gewoon groen? DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad
rudolfdebeer Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Geplaatst: 7 juni 2009 Witte, dan heb jij geen alcatel maar een goede Siemens. Hij heeft om de 15 minuten uitval kennelijk. Maar ik had hem gewaarschuwd. Jammere is dat hij TV en telefoon erbij gepakt heeft. En dat met Vista wil draaien. KPN ruilt gratis om als je effe belt. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
lock Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 Origineel bericht van: rudolfdebeer KPN ruilt gratis om als je effe belt. Wat is dan eigenlijk het probleem? "That's another fine mess you've got me into"
rudolfdebeer Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Geplaatst: 7 juni 2009 Probleem als opgelost gemeld na loskoppelen telefoon naast experiabox in kelder. Aansluitfactor.........? Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen