Johan45 Geplaatst: 2 juni 2009 Geplaatst: 2 juni 2009 De titel van dit onderwerp lijkt me duidelijk genoeg. Als eerste wil ik Poetsdoekje feliciteren met zijn verjaardag. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een fijne dag van. Vult u rustig aan !!!
Gast Opuske Geplaatst: 2 juni 2009 Geplaatst: 2 juni 2009 Felicitaties aan mijzelf want ik heb net weer een lekkere pizza opgegeten
lock Geplaatst: 2 juni 2009 Geplaatst: 2 juni 2009 Felicitaties aan m,n kleinzoon die 15 jaar is geworden en nog een heel lang jaar moet wachten totdat hij op een brommer mag rijden. Of bedoel je het zo niet Johan? "That's another fine mess you've got me into"
Johan45 Geplaatst: 2 juni 2009 Auteur Geplaatst: 2 juni 2009 Gefeliciteerd met je kleinzoon lock. ps. Had ik dit topic niet opgestart had ik je nu niet kunnen feliciteren. Vult u rustig aan !!!
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 2 juni 2009 Geplaatst: 2 juni 2009 Gefeliciteerd met dit topic, alleen ben ik bang dat je straks door de bomen het bos niet meer ziet!
madhunter Geplaatst: 2 juni 2009 Geplaatst: 2 juni 2009 Poetsdoekje, Van harte proficiat en nog vele jaren in gezondheid.Nog een fijne dag. met hartelijke groeten, Johan
Gast hummiesat Geplaatst: 2 juni 2009 Geplaatst: 2 juni 2009 hehe... eindelijk een algemeen felicitatie topic. het heeft even geduurd voordat het spreekwoordelijk kwartje viel. congratz aan de jarigen...
Gast hummiesat Geplaatst: 2 juni 2009 Geplaatst: 2 juni 2009 Origineel bericht van: Pedro Newbie Gefeliciteerd met dit topic, alleen ben ik bang dat je straks door de bomen het bos niet meer ziet! Da's natuurlijk grote onzin. Alsof er iedere dag tientalle forumleden jarig zijn. Ik kom op diverse fora waar een algemeen felicitatietopic als dit prima werkt dus als dat hier niet kan ligt het eerder aan de onwil van de gebruikers dan aan het topic an sich...
Poetsdoekje Geplaatst: 2 juni 2009 Geplaatst: 2 juni 2009 Dank je wel voor de felicitaties, kon effe vrijmaken om in te loggen op S4A, en ga nu weer naar de gebakjes en de drank groeten van poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
leo1949 Geplaatst: 2 juni 2009 Geplaatst: 2 juni 2009 Nog 1 jaar poetsen dan hoor je bij de grijze brigade, maar wij nemen hem alvast op de voorhand. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
boekkie Geplaatst: 2 juni 2009 Geplaatst: 2 juni 2009 Van harte gefeliciteerd Poetsdoekje. Jeetje 64,nog een jaartje,dan AOW,mits balkeneinde....... groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
minplus Geplaatst: 2 juni 2009 Geplaatst: 2 juni 2009 Van harte Poets! 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Fiene56 Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 beter laat dan nooit, van harte poetsie. Na zo'n feestdag vandaag weer genoeg te poetsen. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Poetsdoekje Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Origineel bericht van: Fiene56 beter laat dan nooit, van harte poetsie. Na zo'n feestdag vandaag weer genoeg te poetsen. Geweldig, ik heb vanmorgen eens lekker uitgeslapen, nadat vannacht alles weer schoongepoetst was, ben ik laat in bed gekropen. nogmaals hartelijk dank voor de felicitaties En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Johan45 Geplaatst: 9 juni 2009 Auteur Geplaatst: 9 juni 2009 Hierbij wil ik Sat4all bedanken voor de vandaag ontvangen felicitatie e-mail. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen