Gast Kimble Geplaatst: 15 september 2010 Geplaatst: 15 september 2010 Hé Poetsdoekje.... nog gefeliciteerd, heb je uitnodiging van het kinderfeestje in de ballenbak gemist Maar wie is daar slechts 2010 geworden vandaag Yep... BIGFOOT Zo te zien was je onderweg naar je feestje, iemand die nuchter heeft legt de weg niet een 150% meer af. maar ehh.. Zie wel een forum-lid die enorm op die knaap lijkt en hier niet zo ver vandaan woont..... tweelingbroer ?
Tonskidutch Geplaatst: 15 september 2010 Geplaatst: 15 september 2010 van Harte Bigfoot van harte gefeliciteerd. ciao Pabadam Yonderboi
Bigfoot Geplaatst: 15 september 2010 Geplaatst: 15 september 2010 Kimble, Tonski, dank voor de felicitaties! Zoals jullie zien laat ik altijd sporen na
Tonskidutch Geplaatst: 15 september 2010 Geplaatst: 15 september 2010 kan heel hilversum sokken voor je breien Pabadam Yonderboi
Zilverster Geplaatst: 15 september 2010 Geplaatst: 15 september 2010 @Bigfoot & ook nog @Poetsdoekje, ( Nog ) Van Harte, de eerste heeft het weer mee vandaag , gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Tonskidutch Geplaatst: 18 oktober 2010 Geplaatst: 18 oktober 2010 Proficiat Gerdy, en als de forum aanduiding klopt, ook gefeliciteerd met je pensioen OF ga je door? ciao Pabadam Yonderboi
Zilverster Geplaatst: 18 oktober 2010 Geplaatst: 18 oktober 2010 @Gerdy, Zeker ook jij Van Harte, je hebt het weer niet mee, of het moet daar anders zijn dan hier, bbbrrrrrr, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Poetsdoekje Geplaatst: 18 oktober 2010 Geplaatst: 18 oktober 2010 Citaat: @Gerdy, Is Ydreg nu ook jarig? Gerdy van harte gefeliciteerd en welkom bij de club En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Bigfoot Geplaatst: 20 oktober 2010 Geplaatst: 20 oktober 2010 Niels Wagenaar, Terror, naitsirhc , gefeliciteerd met jullie verjaardag!
Johan45 Geplaatst: 20 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2010 Ook namens mij gefeliciteerd en een fijne dag toegewenst. Vult u rustig aan !!!
Johan45 Geplaatst: 26 december 2010 Auteur Geplaatst: 26 december 2010 Gefeliciteerd met je verjaardag Wil Weten. Maak er een fijne dag van. Vult u rustig aan !!!
Moderator ceesv Geplaatst: 27 februari 2011 Moderator Geplaatst: 27 februari 2011 Hopelijk in goede gezondheid is vandaag ons oudste lid, Uffelte, zijn 86e verjaardag aan het vieren. Geboren in 1925, is hij iemand, die de techniek in de wereld met eigen ogen heeft zien veranderen. Volgens zijn laatste post, >Klik< werkt hij tegenwoordig met de nieuwste technieken, alhoewel hij aangeeft dat het ouderwetse mechanische model beter werkt. Ik feliciteer hem hierbij, en wens hem nog vele jaren in goede gezondheid toe. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Satdorus Geplaatst: 27 februari 2011 Geplaatst: 27 februari 2011 Hopelijk leest Uffelte nog mee hier. Ik wens hem in ieder geval een fijne verjaardag toe
Johan45 Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Geplaatst: 27 februari 2011 Daar sluit ik me bij aan. Van harte gefeliciteerd uffelte. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen