verkaik Geplaatst: 2 juni 2009 Geplaatst: 2 juni 2009 hoi mijn plobleem is dat mijn xp computer niet uit wilt meer,, dit gebeurd er precies . ik druk op start dan kies ik uitschakelen kies uitschakelen,ik zie nu het blauwe scherm komen dan word het zwart (normaal is hij nu uit) maar nu start mijn xp gewoon weer op ???? hij gaat weer aan ?? ik heb geprobeerd systeem herstel(geen resoltaat) mijn virus scanner laten zoeken op virussen (ook geen resoltaat) via taakbeheer geprobeerd de xp uit te doen (geen resoltaat) wie o wie weet de oplossing nu moet ik de stroom er af halen als ik hem uit wil doen . nou hoop dat iemand de oplossing weet groetjes
Gast wanderer Geplaatst: 2 juni 2009 Geplaatst: 2 juni 2009 krijg je windows xp niet meer afgesloten probeer dan dit tijdelijke allerlaatse redmiddel om de pc geforceerd af te sluiten: Open taakbeheer middels ctr-alt-del ga naar tabblad afsluiten en houdt de CTRL toets ingedrukt terwijl je op de functie uitschakelen drukt. en dit? of Hier even kijken...
verkaik Geplaatst: 2 juni 2009 Auteur Geplaatst: 2 juni 2009 nou je eerste twee suggesties hebben geen resoltaat .hij gaat gewoon weer aan . nou dacht ik zelf zet xp er gewoon weer opnieuw op .maar aan gezien ik een packard bell pc heb en ik ooit een master dvd moest maken om alles te herstellen . en die ben ik juist kwijt dus dat houd nou ook op . bij je laatste bericht gekeken ja zie veel opties ga er wat proberen . oja mocht iemand weten hoe ik voor mijn packard bell een nieuwe master dvd kan maken dan hoor ik het ook graag
verkaik Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Geplaatst: 3 juni 2009 hoi ben ik nog even ik weet wat het plobleem is dit obfuscated script.f.gen deze zat op mijn computer en het was een trojan . mijn mcfee heeft hem verwijdert maar het plobleem blijft . ik kwam een site tegen waar blijkt dat deze virus spontaan reboot doet ,dus je computer weer laat aangaan . nou las ik daar wel heel veel maar weet iemand mischien hoe ik het nu snel kan oplossen want blijkbaar is er toch nog iets achter gebleven in mijn pc groetjes
Gast wanderer Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 zowiezo je herstelpunt maken afzetten, daarna verwijderen en opnieuw opstarten.....
Sjattuh Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 wat altijd werkt bij laptop and desktop is de power knop ingedrukt houden totdat de stroom eraf is... Is een nood oplossing en je PC zou gewoon moeten kunnen uitschakelen maar beter dan de stroomkabel eruit trekken... Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
verkaik Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Geplaatst: 3 juni 2009 ja ik zal het voorlopig zo uit doen .breng mijn pc morgen weg .dan word hij na gekeken want omdit zelf op te lossen lukt mij toch niet . maar toch bedankt
Gast ozzo Geplaatst: 5 juni 2009 Geplaatst: 5 juni 2009 En toch durf ik te wedden dat het een ander probleem is, softwarematig dus en geen hardware probleem. Ik weet niet of je de data op de schijf kan missen, anders de HD even in een andere PC hangen en de belangrijke files kopieëren, daarna een verse installatie proberen. 99% kans dat ie weer gewoon normaal afsluit etc.
Gast wanderer Geplaatst: 5 juni 2009 Geplaatst: 5 juni 2009 er was ook zoiets als opstarten na een fout in xp, dat vinkje moet ook weggehaald worden, als er dan iets fout gaat met afsluiten start de pc tenminste niet opnieuw op, weet alleen niet meer hoe je dat ook al weer deed....
keessie100 Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 Schakel in msconfig eens alle opstart items uit. Gooi de xp herstel even uit en zet deze weer aan. Kijk wat ie nu doet met uitschakelen. Heb regelmatig machines met dit soort problemen hiermee. Als het dan wel werkt stap voor stap de opstart items inschakelen en kijken wanneer het fout gaat. Zoniet dan heb je een groter probleem. Kijk ook even in de bios of lan opstarten enz op uit staat. Is ook wel een leuk foutje. s6 alvast. Is wel even werk, maar daar is de zondag toch voor.
rvs4all Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 Origineel bericht van: wanderer er was ook zoiets als opstarten na een fout in xp, dat vinkje moet ook weggehaald worden, als er dan iets fout gaat met afsluiten start de pc tenminste niet opnieuw op, weet alleen niet meer hoe je dat ook al weer deed.... Systeemeigenschappen (Configuratiescherm -> Systeem) -> Geavanceerd -> Opstart- en herstelinstellingen -> Instellingen -> Systeemfouten -> "De computer automatisch opnieuw opstarten" -> vinkje uitzetten. Rob.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen