Ga naar inhoud

Fibo Philips 90Cm , Schade experts aanwezig?

Aanbevolen berichten

Gast Sathunt84
Geplaatst:
Origineel bericht van: Sjaak(k)
mmm.....typisch voorbeeldje van de bekende kat in de zak?? sick

Kat in de zak is alleen als je heel veel geld voor die kat betaald hebt , en blijkbaar te blind was om de deuken te zien voor je m kocht, dan ben je gewoon Zelf een prutser

Gast Sathunt84
Geplaatst:

[qoute]

De vraag naar schade experts en het hier even zoeken naar wat huis-, tuin- en keukenoplossingen

zijn volgens mij toch wel twee verschillende dingen blush

Misschien zullen jouw vrienden wel smullen hoewel dat wellicht ook minder kan zijn

als ze daar niet of niet zo veel als normaal aan kunnen verdienen

[/qoute]

Typisch concept van vrienden heb je dan, als je over geld begint.. ik weet niet maar in mijn geval doen mn vrienden dat dan kosteloos voor me, in alle vertrouwen dat ik ze wel gelukkig maak met..(biertje) Of wat dan ook natuurlijk.

[qoute]

Of jij daarna ook nog smult blijft denk ik eveneens even afwachten.

[/qoute]

Zeker wel want het is me hobby en ik ben nog nooit een stuk metaal tegen gekomen wat ik niet kreeg zoals ik het hebben wou, vandaar me enthousiasme

Wel moet ik toegeven dat auto en schotels verschillende dingen zijn maar een echte schade expert leert zijn vak niet alleen voor auto maar ook gericht op het type metaal, en voornamelijk de dikte er van en de gereedschapskeuze die daarbij hoort.

Ben je daar goed in dan is dat het halve werk!

en ja die test zit ook zeker in mijn gedachten als ik de kans krijg dan zal ik de uitgedeukte versie zeker vergelijken met de 100% versie van onze vriendelijke mede-satter Snuffer

Vriendelijke groet en Weltrusten

Gast Sathunt84
Geplaatst:
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Sathunt84
mmm.....typisch voorbeeldje van de bekende kat in de zak?? sick

Tja zoals het gezegde al aangeeft "een kat in de zak kopen" wil zeggen dat je hem niet gezien hebt voor aanschaf. Volgens het Wiki woorden boek "een kat in de zak kopen; een miskoop doen" eek
Het gaat er dus niet om of hij te duur gekocht is wink Ik zou hem met zo´n del erin niet gekocht hebben blush
Ik heb hier ook nog een delta star liggen ook met een buts erin, die gebruik ik ook maar niet meer.
Die was wel gratis met alle toebehoren erbij, altijd makkelijk voor mijn wel puike Delta Star 90 schotel.
Maar daar is nog nooit wat aan kapot gegaan :D

Een del erin?, de kleine bultjhes zijn er al bijna allemaal uit nu.. dus ja dat is dan geen miskoop zeker niet als je er bijna niks voor betaald hebt, het gaat om de prijs kwalieteit verhouding en of je wel of niet genaait bent, thank u very much
Gast Sathunt84
Geplaatst:

Inmiddels heb ik er weer naar gekeken, en ik heb het idee dat over de nacht nadat ik gister wat heb "uitgedeukt" het metaal langzaam verder terug is getrokken naar zn originele plek.

Het visuele bulten is al weg, het is nu alleen nog oneffenheid te noemen.

Ik sla met een platte hand schuin tegen de kom en zo trekken de heuvels steeds verder weg, ik ben benieuwd of het morgen ochtend weer verbeterd is, mischien dat de temperatuur er ook goede invloed op kan hebben.

Het enigste risico dat het brandpunt naar de Lnb toe niet meer klopt en dat die fedarm of feedhorn weer moet worden afgesteld op maximale prestatie voor de toch wat `nieuwe` schotel

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen