zoekende Geplaatst: 2 juni 2009 Geplaatst: 2 juni 2009 Word bij het zoeken op internet met bijvoorbeeld Google automatisch doorgeschakeld naar een door mij niet gewenste zoekmachine (co-finder.com) Hoe verwijder ik deze. Gert-jan
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 2 juni 2009 Geplaatst: 2 juni 2009 Kijk eens (ingeval je IE 8 gebruikt) bij: Extra -> Internetopties -> Programma's -> Invoegtoepassingen beheren -> Zoekmachines en kijk of je daar de betreffende zoekmachine ziet staan zo ja, even verwijderen, zo nee, dan weet ik het ook niet!
zoekende Geplaatst: 2 juni 2009 Auteur Geplaatst: 2 juni 2009 Bovenstaande gaf geen resultaat. Door deze ongewenste zoekmachine kan ik niet naar een oplossing googelen.
winwiz Geplaatst: 2 juni 2009 Geplaatst: 2 juni 2009 Ga maar eens met malwarebytes aan de gang... volgens mij heb jij ongenode gasten op je pc te vinden op bovenstaande + .org Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen