H2Deetoo Geplaatst: 28 juli 2009 Geplaatst: 28 juli 2009 Er zijn veel mensen die geen beeld krijgen met de Partnerbox plugin. Bij mij is het probleem dat de zapstream applicatie (op de 500 waarvan ik wil streamen) de verbinding verbreekt. Dit heeft o.a. te maken met het HTTP GET cmd wat als eerste verstuurd wordt. (Als VLC of mijn NMT dit cmd stuurt, ietsje anders, dan streamt hij wel ...) Heb jij ook zapstream op jouw target? Zo ja wat is je filesize? H2Deetoo,
Littlesat Geplaatst: 28 juli 2009 Geplaatst: 28 juli 2009 Zapstream moet je voor partnerbox uit zetten(!) Dan werkt het gewoon. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
H2Deetoo Geplaatst: 29 juli 2009 Geplaatst: 29 juli 2009 >Zapstream moet je voor partnerbox uit zetten(!) Dan werkt het gewoon. Zapstream is de beste streamer (althans voor de DM500). Deze haalt de beste performance. Maar idd. dit heb ik ook ergens gelezen. Ik heb zapstream ook uitgezet bij OSD settings, maar het gaf geen verschil. Ik ga dit nog verder bekijken. Heb jij zapstream uitgezet? (Zo ja, wat is de inhoud van jouw video.m3u playlist dan?) H2Deetoo,
H2Deetoo Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Probleem gevonden en het werkt nu met zapstream. Er zal wel een update komen voor de Partnerbox plugin. H2Deetoo,
Henk31 Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Probleem gevonden........?? Wat is de oplossing? 2x VU+duo, Dreambox 7000s, Maximum E-85 Multifocus (28.2E/23.5E/19.2E/13.0E/4.8E/0.8W), Triax 64cm (45W-53E), Visiosat G3C (13.0/19.2/23.5/28.2). Op alle ontvangers draait de nieuwste OpenPli
H2Deetoo Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Het probleem (bij mij althans) is dat de Partnerbox plugin een "verkeerd" HTTP GET command stuurt waardoor de zapstream app de verbinding sluit. Ik heb dit provisorisch (niet praktisch bruikbaar) omzeild en het werkt nu wel. Ik heb dit doorgegeven aan de author en deze zou een nieuwe servicewebts.so compileren voor mij. Hier wacht ik nu nog op ... H2Deetoo,
Daskie Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Heeft iemand dit lopen met een dm800 & 500? Epg en timers gaat prima, kan ook een kanaal kiezen op de 500 maar zodra ik wil kijken is het beeld zwart! Ik lees iets over twisted web installeren, ik heb partnerbox via de downloads van de laatste pli geinstalleerd, ben er vanuit gegaan dat twisted web hier al inzit.Heeft iemand een oplossing of is het kansloos met een 500. Groet Daskie Dreambox DM500 & DM800 PLI Jade EPG powered by MiLo en Rytec :-) Technisat Multytenne twin (19E, 13E, 23E & 28E)
el canario Geplaatst: 8 november 2009 Geplaatst: 8 november 2009 Ik had hetzelfde probleem, geen beeld met partnerbox stream tussen DM800 en DM7000. Zapstream op de DM7000 (in settings, webinterface) uitgezet en streambeeld op de DM800. VU+ Duo 4K/VTI, VU+ Ultimo/OpenPli, VU+ Solo Se V2/OpenPli, Rotor, Wavefrontier T90, Slingbox Solo
dolphs Geplaatst: 13 november 2009 Geplaatst: 13 november 2009 Beide machines (DM8000 en DM800) nu met gemini 4.5 en partnerbox geeft problemen met audio stream: alleen maar hickups terwijl "gewone" beeld in orde is. Met gemini 4.4 op beide machines geen enkel probleem. Zal ook eens op IHAD gaan speuren voor een mogelijke oplossing. Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
dolphs Geplaatst: 13 november 2009 Geplaatst: 13 november 2009 Dit probleem blijkt bekend, het is dus wachten op een patch. Zie IHAD Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Gast wtf Geplaatst: 9 augustus 2010 Geplaatst: 9 augustus 2010 ik gebruik de plugin om via een mono recorder (VU+SOLO) de opdracht te geven aan een duo-recorder (VU+DUO). Ik gebruik bewust geen streaming. Dat heb ik ook niet nodig. De opnames kan ik van alle decoders bekijken via de NAS. Dat werkt goed zo.
Neptunus Geplaatst: 10 augustus 2010 Geplaatst: 10 augustus 2010 Geweldige plugin! Het breidt je capaciteit nog eens extra uit. Ik gebruik het veel om het HD signaal van de slaapkamer (VU+Duo) te plukken als er veel HD opnames worden gemaakt op de DM8000 in de woonkamer. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
dolphs Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 @Neptunus - bijna perfect ... Er is nog verbetering denkbaar, zoals het kunnen kiezen van de ondertitels ( zoals bijvoorbeeld bij Animal Planet HD op 1West ) en als er wordt gezapt vanaf andere dreambox dan moet ie eigenlijk op de hoofd dreambox niet naar dat kanaal zappen ( gewoon op de background ). Ach ja zo is er altijd wat Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
hermantel Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 Het is nu alweer 2014. Partnerbox werken met de normale updates van openpli nu perfect. Zowel op mijn VU+Duo als op mijn VU+DUO 2 en omdat ik 2 schotels met 4 LNB's en 2 motoren heb geinstalleerd, kan ik ook via partnerbox naar andere satelieten draaien en kijken. Mijn Diseqc1.2 4-1 switchen, verwerken de partnerbox signalen perfect. Ik ga nu nog manier zien te vinden om via parnerbox ook naar opgenomen bestanden te kunnen kijken. Wellicht heeft iemand van jullie een idee hoe dat te doen? Ik heb ook Remote Channel stream converter geinstalleerd. Ook dit werk perfect op beide boxen. Ik hoor wel of jullie oplossing hebben voor zowel Partnerbox als remote channel stream. om mijn remote bestanden ook af te kunnen spelen..En als laatste timeshift, is dat ook remote mogelijk??? Het kan wel op de box zelf, Maar als ik op de originele box terug shift en op andere box kijk, krijg ik alleen het realtime signaal. Mmmm gezeur allemaal he??? Maar blijft een hobby toch? Ik hoor wel of er oplossing is. Groet. Herman
Littlesat Geplaatst: 13 augustus 2014 Geplaatst: 13 augustus 2014 Je kunt gewoon de harddisk van de ene naar de andere box doorgeven via network browser en je ziet de opnamsa van de ene box op de andere... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen