Han Il Asco Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 2e Pinksterdag was er al een testkanaal bij op 23.5. Nu zit daar Film1.3 24h op. Voor mij als fam pakketter open. Vitaliteit is nu ook vrij. Verder heeft MGM het Etalagekanaal vervangen dus zit er nu 2 keer op. Ook niet echt zinvol volgens mij. Op Vitaliteit zit nu BIB. Op het oude BIB kanaal is nu testbeeld.
Littlesat Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Dat MGM dubbel zit is tijdelijk.... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
humaxkijker Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Op dit moment geen film 1.3 en MGM, BIB wel te ontvangen op de nieuwe frequentie
jack84 Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Wordt film3 24u ook in irdeto 2 uitgezonden, of blijft dit weer voorbehouden aan seca kijkers zoals zoveel kanalen Dreambox 8000 !!! sateliet blijft een leuke hobby!!!
Gast Mimisiku Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Hier alleen Film 1.3 en MGM open. BiB/Vitaliteit blijft dicht/zwart. Niet dat ik het erg vind want ik keek er toch niet naar..
digitaal kijker Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 vitaliteit is dan ook een belgische zender en dus niet te zien zonder een TVV kaart, waneer BIB uitzend zal iedereen hem zien met een TVV en CD kaart. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Elwin Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Op dit moment is alles weer gecodeerd. Alle "nieuwe" zenders zijn helaas alleen in SECA te ontvangen. Denk niet dat er nog zenders die van frequentie wisselen of nieuw zijn, in Irdeto worden uitgezonden...
Littlesat Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Irdeto2 zal uitgefaseerd worden voor de Premium kanalen vanaf deze maand.... volgens eerdere berichten. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Elwin Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 En de premiumkanalen zijn alle kanalen van plaats 11 in de zaplijst van Canal Digitaal? Als dat zo zou zijn, zouden er veel CDS-kijkers niet blij mee zijn...
Littlesat Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Zoveer Irdetoabonnees met premium zenders zijn er niet meer.... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Johan45 Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Hier met een seca2 kaartje ook. Zat voorheen basis pakket op en nu zou er standaard pakket op moeten zitten. Begrijp er niks van, alle pakketten staan open. k'heb de blokker maar weer aangezet... Vult u rustig aan !!!
Littlesat Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Is het misschien niet gewoon stiekem FTA? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Johan45 Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Inderdaad. Kies ik voor de ecm pid van seca2 heb ik beeld. Kies ik de ecm pid voor seca3 heb ik geen beeld. Das dusss wel in orde zooo Als het meezit kan ik nu ook minstens twee maanden op de camping kijken met het volledige pakket. Vult u rustig aan !!!
satmarc Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 Hier met familiepakket nog steeds het Thema pakket open, Hustler en XXX Xtreme. Ik begrijp er helemaal niets van. Ik vind het allemaal prima, zo lang ze bij CDS maar niet weer een 1 of andere aktie hebben geactiveerd zonder dat ik het weet. Hoe zit het bij rest van de familie pakketten ?? Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.
erik2222 Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 Deze maand kun je er nog van genieten. Is cadeautje van CD voor alle ongemakken. Vanaf juli val je weer terug op je gewonne pakket
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen