dusty Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Hallo. Vanmorgen had ik voor het eerst MGM op de satelliet. Maar dt was maar kort,na een uur weas hij weer verdwenen. Op CD stond dat deze zender aan het familiepakket wordt toegevoegd.Ik heb een familie pakket. Geprobeerd CD te mailen,maar die is al 3 dagen niet bereikbaar. Telefoneren kanniet daar ik in duitsland woon. Hebben meer mensen hier last van? ina
di-on-air Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Vanavond om 18.30 uur wel beeld op MGM Ook familliepakket. Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
Mister HaCk Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 eerste kanalen goed zetten bij CDS en dan gaat men pas de juiste rechten aan de zenders toevoegen.
Gast meer Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Had wel Etalage/action now tot en met 2 Juni.. Heb alles, ook de film1.3 begint om 7 uur. Heb maar een lnb op astra 19.2. Maar grrrr GEEN MGM Heb alles minstens weer 6 keer ingeztet, harde schijf reset gedaan Canaldigitaal 3 keer gebeld, heerlijk zeg @ 15 cent per minuut, zal me wat kosten, maar ja Ik krijg alles behalve MGM. Heb Top Pakket, maar het blijft zeggen dat mijn pakket niet geldig is voor dit kanaal Heb een Ouwe Strong 4355 evo, maar ja, zou niet uitmaken , kan alles krijgen behalve die en had geen probleem met het ontvangen van Action now........... Zou toch moeten ontvangen waar ik voor betaal ??? Heeft iemand enig idee. Had ook overal gekeken toen Bloomberg stopte, maar vandaag van CD gehoord dat er een storing was, en die heb ik dan wel weer vandaag Zo AUB, een beetje help of mening zou leuk zijn Alvast bedankt Vind het beetje raar dat ik alles krijg behalve MGM, want hij is wel geldig Kaartje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen