loboferoz Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Beste satelliet-mannen en -vrouwen Gisteren voor het eerst deze coole site gezien en meteen tot in de kleine uurtjes lezen lezen lezen, gaaf! Ik ben een newbee op het gebied van satelliet-tv maar vind het al wel heel leuk. Ik heb al uitgezocht welke satellieten ik graag wil ontvangen, nl. Astra 1,2,3 en Hotbird. In 1e instantie alleen FTA kanalen. Ik denk dat ik voor Astra 1 wel een twin-lnb zou willen hebben. Op deze site heb ik wat foto's gezien van opstellingen voor de 4 genoemde satellieten, een Triax 88cm (dacht ik) schotel en 4 losse LNBs. Op een webshop kwam ik een Visiosat Bi-satellite G4 QUADRO tegen, die volgens mij speciaal voor deze 4 satellieten bestemd is (maar weet niet zeker). Mijn vraag is, klopt het dat de Visiosat deze 4 satellieten kan ontvangen? Indien ja, zou dat makkelijker zijn dan een Triax? Heeft iemand ervaring met verschil in kwaliteit? Alvast bedankt! Loboferoz
loboferoz Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Geplaatst: 3 juni 2009 thnxs, die had ik nog niet gezien. Ik begrijp dat de meningen verdeeld zijn..
aaannk Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Op deze site heb ik wat foto's gezien van opstellingen voor de 4 genoemde satellieten, een Triax 88cm (dacht ik) schotel en 4 losse LNBs. Op een webshop kwam ik een Visiosat Bi-satellite G4 QUADRO tegen, die volgens mij speciaal voor deze 4 satellieten bestemd is (maar weet niet zeker). Mijn vraag is, klopt het dat de Visiosat deze 4 satellieten kan ontvangen? Indien ja, zou dat makkelijker zijn dan een Triax? Heeft iemand ervaring met verschil in kwaliteit? Alvast bedankt! Loboferoz Hallo, Ja het klopt dat de Visiosat Bisatschotel deze 4 satellieten kan ontvangen, en hij is naar mijn mening goed zelf uit te richten. Er zijn momenteel ook veel Bisats tweedehands te koop en aangezien het een goede kwaliteit schotel is kun je dat ook overwegen scheeld je zo weer tientallen euroos. En als je twinlnbs er aan wilt hangen gaat dat met de beugels van Bisat ook prima! Ook met een Triax 88 cm gaat dat goed, de keus is aan jou. Mvg Wiljo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen