Hein123 Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Mijn Adimo Jive heeft geen software meer. Wie kan er weer software op zetten?? of kan ik hem naar de eeuwige satellietvelden sturen?? Hoor het graag Groet, Hein
Ferr Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 OTA update doen.. de nieuwe Denson heeft dezelfde software.. LNB 10600 LNB power ON DiSEqC 1 22KHz ON Freq 12604 Polarisatie H Symbol Rate 22000 PID 1282 even proberen of het vandaag lukt, anders morgen DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
Jan Ambers Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Ik probeer ook es d'r nieuwe soft in te krijgen... Lukt me op geen kanten, elke keer ik de rec opstart moet ik een fastscan doen, ie slaat z'n gezochte zenders niet op??? Model DVB-S6801V1+/Jive HW H2002 Soft S20020104 Loader L200201 Bij firmware update zeht ie foute HW code moet zijn CH-20-02 En daar sta je dan... Enige opl?
keessie100 Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Updaten versie 4 moet met de pc dacht ik. Je kan deze anders niet installeren heb ik vernomen. Van de week een kitje ervoor besteld om met de pc aan te passen. Zal eens kijken welke chip erin zit, maar wat ik hoorde is het op ttl niveau om up te daten. Daarna werkt een download wel. En alvast bedankt mister ADM voor de uitstekende service die een ander nu mag opknappen.
Jan Ambers Geplaatst: 6 juni 2009 Geplaatst: 6 juni 2009 De nieuwe soft SS20020111zit erin en ie heeft een paar dagen voortreffelijk gewerkt. Nu stel ik vast dat af en toe ie vanzelf reboot Soms blijft ie hangen en valt beeld uit, met de AB kan je 'm alleen maar uitzetten. Spanning uit en weer in, en ie loopt weer??? Ik heb de behuizing opengemaakt, ik dacht aan warm worden van componenten maar blijft steeds hangen??? KK naar de vaantjes?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen