Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Per toeval dit gevonden:

nslookup sip1.voipbuster.com => 194.120.0.198

nslookup 194.120.0.198 => routed-static-PA.de.kpn-eurorings.net

hmmmm ?

Geplaatst:

Betamax is zo te zien alleen maar een afnemer van bandbreedte bij KPN Eurorings...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Gast sat-elite
Geplaatst:

ik weet dat kpn jaren geleden al als partner vermeld stond op de site van betamax

of de rollen nu omgedraaid zijn durf ik niet te zeggen maar uitsluiten kun je niks meer

Geplaatst:
Origineel bericht van: pukje
was ook mijn eerste gedachten ,einde free calls

KPN is gewoon aandeelhouder en dat zijn ze al jaren zolang ze geen meerderheid hebben met de aandelen veranderd en weinig of niets.
Dit zelfde bericht heb ik ook drie jaar geleden al gelezen dus geen paniek. laugh
Geplaatst:

@aart44: waar heb je gelezen dat KPN aandeelhouder is van Betamax? Dat lijkt mij echte onzin.

Qua internet aansluiting zit het betamax serverpark aangesloten op het KPN Eurorings netwerk, dat is wat de poster netjes laat zien.

Geplaatst:
Origineel bericht van: jopiesat
@aart44: waar heb je gelezen dat KPN aandeelhouder is van Betamax? Dat lijkt mij echte onzin.

En dan ben ik niet de enige geweest die dat gelezen heeft het stond jaren geleden gewoon op de site vermeld.

Origineel bericht van: sat-elite
ik weet dat kpn jaren geleden al als partner vermeld stond op de site van betamax
of de rollen nu omgedraaid zijn durf ik niet te zeggen maar uitsluiten kun je niks meer

Inderdaad of dat nu nog zo is zou ik ook niet weten!!
Maar ik zie niet in waarom KPN niet zou investeren in een ander telecom bedrijf als Betamax dat juist vroeg begonnen is met voip toen het bij KPN nog in de kinderschoenen stond. laugh
Geplaatst:
Origineel bericht van: boomer22
weer gerust gesteld maar vroeg me toch af als er ook andere voip providers zijn zoals betamax

Tuurlijk, veel betere zelfs,

zoals vyke.com

Probeer em maar es uit. Je krijgt 1 euro proberen gratis

Krijg je ook mooie support
Geplaatst:

ik ben ook al 1.5 jaar een tevreden gebruiker van vyke (is dit reclame?)

Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand

Philips 7072, 2000, 5400 (7005)

Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's

H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF

Geplaatst:
Origineel bericht van: lemoi
ik ben ook al 1.5 jaar een tevreden gebruiker van vyke (is dit reclame?)

ik noem dit ervaring uitwisselen

hebben hun ook DID (voip-in) nummers?
Geplaatst:

@lucdec2, bedankt voor de info. Begrijp ik goed dat het bellen naar bijv. de vaste lijn in Nederland bij Vyke slechts € 0,033 per uur kost, dus € 0,00055 per minuut, en wordt dat per minuut afgerekend? Dat zou dan zéér goedkoop zijn. laugh

Of is het € 0,033 per gesprek? Het is op de website op verschillende plekken namelijk tegenstrijdig aangegeven.

Bellen naar mobiel kost bij Vyke € 0,15 cent per minuut, dat is bij diverse Betamax klonen wel goedkoper (bijv. € 0,085 cent per minuut bij smsdiscount).

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen