boomer22 Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 had ik toch de nul niet goed ik meende dat het veel duurder is ben ook nieuwsgierig naar lucdec2 zijn antwoord hierop Origineel bericht van: Frank67 @lucdec2, bedankt voor de info. Begrijp ik goed dat het bellen naar bijv. de vaste lijn in Nederland bij Vyke slechts € 0,033 per uur kost, dus € 0,00055 per minuut, en wordt dat per minuut afgerekend? Dat zou dan zéér goedkoop zijn. Of is het € 0,033 per gesprek? Het is op de website op verschillende plekken namelijk tegenstrijdig aangegeven. Bellen naar mobiel kost bij Vyke € 0,15 cent per minuut, dat is bij diverse Betamax klonen wel goedkoper (bijv. € 0,085 cent per minuut bij smsdiscount).
boomer22 Geplaatst: 14 juni 2009 Geplaatst: 14 juni 2009 meende van de betamax klonen voipcheap naar mobiel bellen het goedkoopst is maar maar smsdiscount nu toch nog iets goedkoper is? frank67 Origineel bericht van: Frank67 @lucdec2, bedankt voor de info. Begrijp ik goed dat het bellen naar bijv. de vaste lijn in Nederland bij Vyke slechts € 0,033 per uur kost, dus € 0,00055 per minuut, en wordt dat per minuut afgerekend? Dat zou dan zéér goedkoop zijn. Of is het € 0,033 per gesprek? Het is op de website op verschillende plekken namelijk tegenstrijdig aangegeven. Bellen naar mobiel kost bij Vyke € 0,15 cent per minuut, dat is bij diverse Betamax klonen wel goedkoper (bijv. € 0,085 cent per minuut bij smsdiscount).
borsjea Geplaatst: 14 juni 2009 Geplaatst: 14 juni 2009 Origineel bericht van: boomer22 meende van de betamax klonen voipcheap naar mobiel bellen het goedkoopst is maar maar smsdiscount nu toch nog iets goedkoper is? frank67 Een volledig overzicht met prijzen van Betamax vindt je op http://www.backsla.sh/betamax
boomer22 Geplaatst: 14 juni 2009 Geplaatst: 14 juni 2009 ik dacht prijzen zijn niet altijd actueel maar dit ga ik proberen
Kowalski Geplaatst: 14 juni 2009 Geplaatst: 14 juni 2009 Hier nog een mooie vergelijkingswebsite van alle Betamax klonen: http://progx.ch/home-voip-prixbetamax-3-1-2.html Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen