bytheway Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Omdat VPID, APID enz moet handmatig ingevoerd, ik heb het geprobeerd met Humax "Uniformula" software. (Niet super-handig; Help-tab werkt ook niet). Mijn vraag is, hoe moet ik PID's inbrengen? Formaat is, volgens mij, 4-byte "Hex" (0x0000)! Moet ik Kingofsat PID's converteren van decimal naar Hex, of zijn ze al Hex? m.v.g. David Bytheway Humax iCord Inverto 7000 Multytenne-quad-twin Samsung LE40A686 David Bytheway 2x Humax iCord Multytenne-4-twin Multytenne-3-twin Samsung LE40A686
Gast Fokke-Gerrit Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Hallo er is nog een Channel editor voor humax die gebruik ik altijd werkt goed http://www.icordforum.com/index.php?page=DownloadDBView&katID=7 m.v.g
bytheway Geplaatst: 4 juni 2009 Auteur Geplaatst: 4 juni 2009 Bedankt! VEEEEEEL beter (binnen 10 minuten alle BBCi's toegevoegd). David Bytheway 2x Humax iCord Multytenne-4-twin Multytenne-3-twin Samsung LE40A686
jvijssel Geplaatst: 6 juni 2009 Geplaatst: 6 juni 2009 Hallo Bytheway, Heb je voor mij de invoergegevens van beide zenders? Ik wil ze, BBCi en ITV HD, ook ontvangen, maar kan alleen Britshorts vinden. Ik maak ook gebruik van Omega, werkt prima en kan je ook als udf bestand saven met een eigen betandsnaam. Met Uniformula lukt dit niet (goed). Groetjes, JvIJssel Humax iCord 500 GB, PowerCam Pro voor iCord en OneCam voor Comag PVR 2/100CI HD 4x Alps Twin LNB's, Astra 1,2,3,Hotbird.
piwi Geplaatst: 6 juni 2009 Geplaatst: 6 juni 2009 Hallo, Ik heb BBCi weer werkend gekregen maar ik krijg op mijn iCord continu de melding: Melding 13 - Dit/Deze kanaal/Uitzending wordt momenteel niet uitgezonden Dit staat dan midden in beeld en dit is erg vervelend bij het kijken van de F1. Heeft iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt voor de moeite. Gr, Ruud
bytheway Geplaatst: 8 juni 2009 Auteur Geplaatst: 8 juni 2009 Hoi, Ik heb PID's enz van Kingofsat lijsten gebruikt (en.kingofsat.net). David Bytheway 2x Humax iCord Multytenne-4-twin Multytenne-3-twin Samsung LE40A686
piwi Geplaatst: 19 juni 2009 Geplaatst: 19 juni 2009 Origineel bericht van: piwi Hallo, Ik heb BBCi weer werkend gekregen maar ik krijg op mijn iCord continu de melding:Melding 13 - Dit/Deze kanaal/Uitzending wordt momenteel niet uitgezonden Dit staat dan midden in beeld en dit is erg vervelend bij het kijken van de F1. Heeft iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt voor de moeite. Gr, Ruud Heeft niemand hier hetzelfde probleem met de iCord en BBCi zenders?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen