IcordHD Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 MTV-NL geeft op dit moment geen beeld in het toppaket van CDS. Wie heeft hier ook last van? Groet ICordHD TRIAX 78 met 3xInverto Multiconnect quad LNB Astra 19/23/28 Humax IcordHD astoncam2.25 Panasonic TX50VT30EA + astoncam2.25 / 46PZ80E / NEC Ziggo met een Humax iHDR5050 ontvanger.
René Verbiest Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Hier entertainment pakket, ook geen beeld meer.
Gast Efestus Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Hier hetzelfde. Op de nieuwe kaart (Seca 3) is deze gecodeerd en op m'n tweede kaart Seca 2 doet hij het wel! Familiepakket!
Gast meer Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Geen beeld hier op MGM Heb top pakket, maar het zegt Uw abonnement is niet geldig voor dit kanaal wat een gedoe verschillende keer alles ingezet en reset, maar nog steeds hetzelfde wat doen ze moeilijk
Hydraman Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Origineel bericht van: René Verbiest Hier entertainment pakket, ook geen beeld meer. Idem.
Alfons Verbiest Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Volgens hier kijken is men er al mee bezig. Ik heb het nu over MTV NL, want men begint ineens ook over MGM.
Eduard07 Geplaatst: 5 juni 2009 Geplaatst: 5 juni 2009 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Volgens hier kijken is men er al mee bezig. Ik heb het nu over MTV NL, want men begint ineens ook over MGM. Duurt wel lang. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Elwin Geplaatst: 5 juni 2009 Geplaatst: 5 juni 2009 Vanmorgen was bij mij MTV NL ook weg met het Familiepakket + Themapakket. De rest van de zenders staan wel open, alleen BiB deed het vanmorgen ook niet op het kanaal van Vitaliteit...
Alfons Verbiest Geplaatst: 5 juni 2009 Geplaatst: 5 juni 2009 Op dit moment zitten Vitaliteit en BIB op 2 aparte kanalen. Een van de 2 (volgens mij BIB) zit op de oude Playboy plek. Zojuist (12.00 uur) ging het kanaal "BIB" op zwart en het kanaal "Vitaliteit" geeft nu BIB door, maar zonder geluid en met de EPG van Vitaliteit. Volgens mij gaat er iets niet helemaal goed bij CDS. Aanvulling: nu (12.07 uur) zit Vitaliteit ongecodeerd op zijn kanaal (zonder geluid, maar even later wel met geluid en daarna ging de codering er op.) en BIB is nog steeds op zwart. We wachten maar af wat het uiteindelijk wordt.
Gast Mimisiku Geplaatst: 5 juni 2009 Geplaatst: 5 juni 2009 MTV kijk ik niet dus dat was me niet eens opgevallen. Heb sinds een paar dagen geen BiB. Ook niet na de 'verplichte' rescan vandaag van mijn Philipsje.. Weet niet wat ze daar aan het doen zijn bij CDS. Zenders vallen uit, EPG is practisch weg (zitten vette gaten in)... 't is me wat.
Eduard07 Geplaatst: 5 juni 2009 Geplaatst: 5 juni 2009 Origineel bericht van: Penthe Even gechecked en weer beeld op MTV-NL. En verder kijken we nooit deze deze zender? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Penthe Geplaatst: 5 juni 2009 Geplaatst: 5 juni 2009 Origineel bericht van: Eduard07 Origineel bericht van: Penthe Even gechecked en weer beeld op MTV-NL. En verder kijken we nooit deze deze zender? Het is offtopic maar het klopt ik kijk deze zender nooit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen