Mister HaCk Geplaatst: 5 juni 2009 Geplaatst: 5 juni 2009 BIB word alleen nog doorgegeven van 9.00-11.30 Over de epg, men is een nieuwe epg server aan het inregelen, deze heeft meer capaciteit en is nodig voor de meer zender EPG ondersteuning. Helaas bij werkzaamheden komen ook af en toe onderbreking of wat fouten naar boven, deze moet dan ook vlug opgelost worden. Mtv Nl staat hier los van, was een probleem met de koppeling van de Mediaguard 3 server met die van Viacomm Handig als me oompie weer eentje kent van Canal Digitaal
digitaal kijker Geplaatst: 5 juni 2009 Geplaatst: 5 juni 2009 en waarom was dit enkel een probleem voor CD kaarten kijkers en voor TVV kijkers niet ???? want ik heb MTV NL kunnen kijken alle dagen zonder problemen. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
René Verbiest Geplaatst: 6 juni 2009 Geplaatst: 6 juni 2009 Origineel bericht van: Mister HaCk BIB word alleen nog doorgegeven van 9.00-11.30 Over de epg, men is een nieuwe epg server aan het inregelen, deze heeft meer capaciteit en is nodig voor de meer zender EPG ondersteuning. Helaas bij werkzaamheden komen ook af en toe onderbreking of wat fouten naar boven, deze moet dan ook vlug opgelost worden. Mtv Nl staat hier los van, was een probleem met de koppeling van de Mediaguard 3 server met die van Viacomm Handig als me oompie weer eentje kent van Canal Digitaal Maar MTV-NL zit al wel tijden zonder EPG, welke in het verleden er wel was, of ik moet met de kabel in de war zijn? Ik kijk die zender zo goed als nooit. Net even gekeken, maar op de kabel is de EPG volledig aanwezig, vreemd dat de satelliet deze dan niet doorgeeft. Al stond MTV-NL wel in de lijst van zenders voor uitbreiding v/d EPG, dus zal dit wel goedkomen, denk ik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen