Dukdalf Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Hallo, Kan iemand mij op weg helpen naar welke site ik moet om voor de Vantage's 6000 en 8000 Firmware en Software te vinden? Bij voorbaat dank.
w8andc Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Dukdalf, ik heb een PM gestuurd ! Hopelijk kan je hiermee verder. TechniSat parabool + 4 LNB + Diseqc switch / Digital Devices Cine S2 v6.5 twin tuner / Windows 10 Pro x64 / Mediaportal / OSCAM / ACAMD / Denon AVR-3803 receiver / LG 60UF675V UHD-beeldscherm
Dukdalf Geplaatst: 5 juni 2009 Auteur Geplaatst: 5 juni 2009 Hallo w8andc, Ik heb gisteravond meteen een P.M. retour gestuurd naar jou. Misschien heb je nog geen tijd gehad om te kijken, maar jouw P.M. is op dit moment nog niet binnen. Zou je zo vriendelijk willen zijn om mij toch op enigerlei wijze te laten weten of de P.M. is aangekomen, omdat ik de laatste tijd wel vaker een mail niet ontvang. Groeten Dukdalf.
Dukdalf Geplaatst: 5 juni 2009 Auteur Geplaatst: 5 juni 2009 w8andc. Niet erg slim van mij, maar ik dacht een mail te ontvangen. Natuurlijk gaat het via sat4all en deze staat er. Hartelijkdank daarvoor.
Dukdalf Geplaatst: 5 juni 2009 Auteur Geplaatst: 5 juni 2009 Kan slotje op. w8andc heeft mij fantastisch geholpen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen