Gast bertwin Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Ik heb al een dag of 4 dat MTV-NL geen beeld heeft bij mij op Astra met Canaal Digitaal abbo. Ben ik de enige of is er 1 juli iets veranderd? Heb net gezocht maar zie niets staan. Alle andere zenders doen het nog gewoon. Ontvanger is Philips dsr 2210.
Mister HaCk Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Is al bekend bij canal digitaal, gaan eraan werken. Probleem ligt in London bij viacom. Hier ook geen beeld op twee karten als mede bij de buren en me ouders. Allemaal hoger dan fam pakket
Alfons Verbiest Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Dan hoef ik ook niets meer te proberen en wacht maar af tot het weer goed is.
digitaal kijker Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 ik heb met een TVV kaart wel beeld op MTV NL,toch donderdagmiddag nog, en op dit moment ook nog,dus ligt het probleem wss bij CD zelf. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Eduard07 Geplaatst: 5 juni 2009 Geplaatst: 5 juni 2009 Origineel bericht van: digitaal kijker ik heb met een TVV kaart wel beeld op MTV NL,toch donderdagmiddag nog, en op dit moment ook nog,dus ligt het probleem wss bij CD zelf. En blijkt wederom dat CDS hun eigen zaakjes niet in de gaten houdt. Er moet eerst aan de bel getrokken worden, en dan zijn we een week verder. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
René Verbiest Geplaatst: 6 juni 2009 Geplaatst: 6 juni 2009 Hoi Fons, Gisterenavond had ik weer beeld op MTV-NL, maar zonder EPG. Net even gekeken en is nog steeds het geval, lijkt dus opgelost te zijn.
Elwin Geplaatst: 6 juni 2009 Geplaatst: 6 juni 2009 Volgens mij heeft er sinds dat MTV NL via de satelliet uitzendt, nog nooit geen EPG op MTV NL gezeten. Zelfs op MTVNHD zit een EPG, dan moet die bij MTV NL toch ook niet zo moeilijk zijn?
digitaal kijker Geplaatst: 6 juni 2009 Geplaatst: 6 juni 2009 de epg van MTVNHD is van canal+ france,en die van MTV NL is van canaal digitaal, zie je de verschillen Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Eduard07 Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 Origineel bericht van: digitaal kijker de epg van MTVNHD is van canal+ france,en die van MTV NL is van canaal digitaal, zie je de verschillen Zeker wel: die van CDS heeft duidelijk de goedkoopste EPG. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
René Verbiest Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 Origineel bericht van: digitaal kijker de epg van MTVNHD is van canal+ france,en die van MTV NL is van canaal digitaal, zie je de verschillen Zoals ik hier eerder vermeld heb, zit er helemaal geen EPG bij MTV-NL (SD), dus is het ook niet moeilijk om, zoals Eduard07 zegt, de goedkoopste te zijn. Net even gekeken en nog geen spoor van EPG te zien.
Alfons Verbiest Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Laat mij eens reageren (blijft in de familie). Dit zal dan het verschil wel zijn tussen jouw Dreambox en zijn Topfield 4000. Met mijn Topfield 7700HDPVR komt er bij MTV NL ook geen enkele EPG te voorschijn.
René Verbiest Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Dank je, Alfons. Ik moet zeggen DeBeek, wat jij laat zien, ziet er zéér gaaf uit, maar helaas niet voor TF weggelegd.
Eduard07 Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Origineel bericht van: René Verbiest Dank je, Alfons. Ik moet zeggen DeBeek, wat jij laat zien, ziet er zéér gaaf uit, maar helaas niet voor TF weggelegd. En wie had nou gedacht dat CDS het uitgerekend voor de Dreambox netjes voorelkaar heeft. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen