Ga naar inhoud


lekkere koffie uit een espresso (jura impresso ultra) maar wat als hij lek is?


gerrit B

Aanbevolen berichten

Het is hier al wel vaker onderwerp van gesprek geweest en persoonlijk vind ik koffie uit een espresso apparaat gewoon genieten.

 

Ik heb een Jura Impresso Ultra espresso koffie machine voor een lekkere bak koffie.

Probleem met dat ding is alleen dat hij koud water lekt aan de achterkant zodra je gaat spoelen of een kop koffie zet.

 

Dus dat ding even op de kop gezet en wat schroeven er uit gedraaid maar ik krijg de bodem er niet onder weg.

Aan de achterkant zitten 2 ronde pennen wat op schroeven lijken maar ondanks dat ik heel wat speciale bitjes ed. heb past er niet één.

 

Wie weet hoe je zo'n ding open kunt krijgen zodat ik kan zien waar hij precies lekt?

 

suc6

 

Gerrit

 

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gelukt.

 

Die pennetjes waren dus nu duidelijk te zien en het waren toch schoeven.

 

Dus even flink in de weer geweest en ze zijn los.

 

jura.jpg

 

Daar bleek ook al heel snel wat er stuk is en dat is het ding aangeduidt met de rode pijl.

Aan de onderkant zit wat roest en daar spuit het water uit zodra er gepompt wordt.

 

Vraag is nu natuurlijk wat is dat voor ding, waar kan ik een nieuwe kopen en hoe krijg ik die er weer uit want dat was niet in die beschrijving omschreven?

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

eeeeeeehhh geweldig

 

Meteen even zo'n ding besteld en het geld overgemaakt kan ik hopelijk zaterdag voor €. 11,25 en wat werk weer van een lekkere bak koffie genieten.

Mochten de helpers een keer in de buurt komen kom dan even aan, natuurlijk zorg ik dan voor de koffie smile

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...