Boksie Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Ik ben de instructies aan het volgen (zie tekst hieronder) Nu wil het geval dat ik op mijn Db geen /var/tuxbox/config heb maar een symlink die verwijst naar /etc/tuxbox...... doe ik nu iets verkeerd??? ik kan ook geen /var/tuxbox aanmaken omdat de symlink reeds bestaat On your dreambox Copy all files you find in "VLC Client 0.2.3" zip archive to your dreambox with a ftp client: "vlc.xml" on "/var/tuxbox/config" "vlc.cfg" and "vlc.so" on "/var/tuxbox/plugins" Run in your PC "VLC Media Player 0.8.1" by clicking over the icon you edited before. On your dreambox select plugins menu (generally clickin over yellow key) and run "VideoLanClient", you should see listed all content of folder you edited in "vlc.xml" file.
paardengek Geplaatst: 5 juni 2009 Geplaatst: 5 juni 2009 Deze plugin zal niet gaan werken op de 7025. Deze plugin is geschreven voor enigma 1, terwijl de 7025 een enigma 2 machine is. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Boksie Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Geplaatst: 6 juni 2009 is er voor de 7025+ ook zo'n plug. of een andere manier om te streamen vanaf een NAS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen