Gast alcatel Geplaatst: 5 juni 2009 Geplaatst: 5 juni 2009 Hoi ik heb momenteel een multytenne staan,deze geeft wel een degelijk signaal,maar zou graag een beetje beter gaan. ook zou ik meerdere receivers kunnen aansturen,zonder aan een Sat. verbonden te zijn. ik ben al aan het kijken geweest,liefst zou ik een schotel van rond 80cm hebben,met 4 lnb's en een Disecq switch ertussen. wie kan me goede raad geven?
markvl Geplaatst: 5 juni 2009 Geplaatst: 5 juni 2009 je multytenne goed uitrichten met de multytenne heb je perfect signaal sterkte mits je het goed installeerd
Gast alcatel Geplaatst: 5 juni 2009 Geplaatst: 5 juni 2009 Multytenne is goed uitgericht,ik wil met meerdere receivers kunnen werken,ik heb nu een twin tuner,waar ik geen voordeel mee haal,tenzij ik op dezelfde satelliet blijf kijken.
Tonskidutch Geplaatst: 5 juni 2009 Geplaatst: 5 juni 2009 klik eens hier je ziet toch dat er veel smaken en oplossingen zijn. waarom puur een mening vragen als er zoveel mogelijk is dat in de meeste gevallen heel goed werkt bij de overige sat4all leden. lijkt watervrees vaker dan enkel ontvangst kwaliteit, is de ene schotel mooier dan de ander... als je dan de bijpassende portemonnaie hebt gewoon doen. met respect voor alle merken / fabrikaten en meningen het merendeel (dat je kunt kopen) is gewoon goed spul er zouden beter meer berichten geplaatst kunnen worden waar de miskoop van het jaar in beschreven staat... dat is meer uniek dan een doorsnee merkschotel.! chiao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen