Ga naar inhoud


[Strong 8000] Nokia 9304S (=Strong8000) + SECA 3 kaart vraag.


Gast Pagan

Aanbevolen berichten

Vandaag viel bij ons de nieuwe Seca3 kaart in de bus. Wij hebben een oude Nokia 9304S ontvanger.

 

Nu vraag ik me af of dat nog wel gaat werken samen, het is nogal een oud beestje. Voor ik dit weekeinde zonder Formule1 zit door een of andere update die misgaat eerst maar eens vragen wat jullie ervaring hiermee is.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dank je, Interpol. smile

 

Maandag maar eens mee gaan stoeien. Satelliet apparatuur moet voor mij gewoon werken, het is mijn hobby niet, maar pure noodzaak als plattelander.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zodra ik (waarschijnlijk volgende week) een andere pc, of usb to serial heb wil ik het wel doen. (het moederbord van mijn pentium 3 is kapot.)

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hellum
zodra ik (waarschijnlijk volgende week) een andere pc, of usb to serial heb wil ik het wel doen. (het moederbord van mijn pentium 3 is kapot.)

MVG. Gerard


Ik ben er nog niet aan toe gekomen om de kaartwissel te gaan uitvoeren, dus ik weet ook nog niet of het een probleem geeft.

Mocht het nodig zijn dan maak ik graag gebruik van je aanbod.

Alvast bedankt smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: Hellum
zodra ik (waarschijnlijk volgende week) een andere pc, of usb to serial heb wil ik het wel doen. (het moederbord van mijn pentium 3 is kapot.)

MVG. Gerard


Je hebt PM.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...