Timelezzz Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 Deze firmware was bedoelt voor een select groepje beta testers zoals ik nu lees op divese fora, blijkt ook wel uit het feit dat deze niet in het download menu is te vinden van de box zelf. De firmware is via een truuk gedownload vanaf een Duitse leveranciers site. Het verklaart ook wel de problemen die jullie beschrijven en de verhitte discussies die deze download teweeg heeft gebracht. DM800 HD - Met OpenPLI Dat is bedoeling als het weer werkt
wian Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 Password kun je gewoon zelf zetten. Inloggen met telnet (geen password vereist) daarna kun je met het commando passwd je password zetten. hobby4all
rtificial Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 voor SSH en SFTP zal je in het network services menu de SSHD moeten starten denk ik. Dat is bij de voorgaande firmware het geval. DB800HD ~ AZBox HD Premium ~ Archsat 3/1 ~ Apple TV2 XBMC
D_liver Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 Origineel bericht van: Timelezzz Deze firmware was bedoelt voor een select groepje beta testers zoals ik nu lees op divese fora, blijkt ook wel uit het feit dat deze niet in het download menu is te vinden van de box zelf. De firmware is via een truuk gedownload vanaf een Duitse leveranciers site. Het verklaart ook wel de problemen die jullie beschrijven en de verhitte discussies die deze download teweeg heeft gebracht. Onzin!!! De firmware komt altijd iets later online voor het download menu De laatste 2 firmwares hadden al geen password meer, deze kun je zelf instellen via telnet 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
michel130 Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 Hier draait die goed. Geen probleem met iets. heb hem gewoon over de oude gezet, en alles werkt nog.... Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
yerphi Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 Zit net sport te kijken en moet zeggen dat de SD beeld kwaliteit niet best is! Het "1" logo rechts boven was net alsof het was opgebouwd uit Lego blokjes. Zolang het beeld niet beweegt gaat het wel, maar bij snel bewegende beelden (=sport) wordt het erger dan digitenne! Ik hoop dat dit met de volgende "echte" release beter is! Azbox Elite, SAB explorer PVR SC
michel130 Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 Origineel bericht van: yerphi Zit net sport te kijken en moet zeggen dat de SD beeld kwaliteit niet best is! Het "1" logo rechts boven was net alsof het was opgebouwd uit Lego blokjes. Zolang het beeld niet beweegt gaat het wel, maar bij snel bewegende beelden (=sport) wordt het erger dan digitenne! Ik hoop dat dit met de volgende "echte" release beter is! Dat het beeld kwaliteit slecht is, dat is algemeen wel bekend van de AZBOX. Tot nu toe nog niet iets gehad, o wat super.... Hopelijk gaan ze daar nog iets aan doen, maar ik betwijfel het. een goeie grafische kaart is het halve werk. Verder draait de image wel goed, geen problemen tot nu toe. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
Gast azboxhd Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 mischien eens een ander beeld scherm kopen
yerphi Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 Origineel bericht van: azboxhd mischien eens een ander beeld scherm kopen Daar zal het niet aan liggen, JVC LCD. De oude Humax 5400 geeft prima (en beter) SD beeld. Azbox Elite, SAB explorer PVR SC
satede Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 Hij is hier anders op de pioneer best goed, kan wel zeggen zeer goed. beter dan de Sab ultimate HD The birdman has left the building
Gast dutchmatrix Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 D-Liver Waarom is het onzin? De firmware is vanaf een development site gedownload en vanaf daar verspreid. Het lijkt me niet dat je vanaf je development site firmware gaat verspreiden voor het grote publiek.
Gast azboxhd Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 ik heb een philips 42 inch fULL HD en heb een suoer strak beeld met de azbox.
Perdi Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 misschien moet je je AV settings in de AZbox nog aanpassen? Groeten, PerdiGigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.
yerphi Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Origineel bericht van: Perdi misschien moet je je AV settings in de AZbox nog aanpassen? Staat op PAL 1080i of 720p (1080P kan mijn lcd niet aan) Kan ik weinig aan aanpassen denk ik... Maar hebben jullie echt geen blokkering "1" logo als het beeld daarachter beweegt? Azbox Elite, SAB explorer PVR SC
michel130 Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Origineel bericht van: azboxhd mischien eens een ander beeld scherm kopen Ja dat zal het zijn Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen