Ga naar inhoud


[AZBOX HD] Firmware 0.9.2238


Gast dutchmatrix

Aanbevolen berichten

Gast azboxhd

nee hoor de 1 logo is haar scherp.mijn philips kan 1080i en 1080p aan allebij is het beeld scherp.

 

------------------

johan

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: yerphi
Origineel bericht van: Perdi
misschien moet je je AV settings in de AZbox nog aanpassen?


Staat op PAL 1080i of 720p (1080P kan mijn lcd niet aan)
Kan ik weinig aan aanpassen denk ik...

Maar hebben jullie echt geen blokkering "1" logo als het beeld daarachter beweegt?


Dat blokkerige symbool komt waarschijnlijk door het deïnterlacing en/of scaling circuit van jouw TV. Het is waarschijnlijk al een wat ouder type gezien het feit dat hij geen 1080p aan kan, en die circuits waren vroeger niet zo geweldig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: grunnsat
Dat blokkerige symbool komt waarschijnlijk door het deïnterlacing en/of scaling circuit van jouw TV. Het is waarschijnlijk al een wat ouder type gezien het feit dat hij geen 1080p aan kan, en die circuits waren vroeger niet zo geweldig.


De vraag is dan wel, waarom mijn 'oude' humax hier geen last van heeft.
Zou kunnen dat dat komt omdat deze via RGB(scart) het signaal geeft en de Azbox via HDMI.
Ik ga vanavond wel even met wat kabels aan de slag.

Azbox Elite, SAB explorer PVR SC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: yerphi
Origineel bericht van: grunnsat
Dat blokkerige symbool komt waarschijnlijk door het deïnterlacing en/of scaling circuit van jouw TV. Het is waarschijnlijk al een wat ouder type gezien het feit dat hij geen 1080p aan kan, en die circuits waren vroeger niet zo geweldig.


De vraag is dan wel, waarom mijn 'oude' humax hier geen last van heeft.
Zou kunnen dat dat komt omdat deze via RGB(scart) het signaal geeft en de Azbox via HDMI.
Ik ga vanavond wel even met wat kabels aan de slag.



Via Scart krijg je altijd een 576i signal (PAL RGB), en dat moet je TV opschalen naar 1080p (als je tenminste een 1920 x 1080 scherm hebt). Als je de TV 720p of 1080i aanbiedt, dan moet er veel meer gerekend worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik vind de SD beeldkwaliteit van 2163 en 2238 een stuk beter dan van 2032. 2163 speelt geen VOB's af, vandaar dat ik 2238 heb geprobeerd, maar 2238 geeft bij mij echter geen geluid met MKV's of ander films terwijl die het wel doen bij versie 2163 (HDMI aangesloten). De TV geeft wel geluid over HDMI.

 

Meer mensen het geluid probleem, maar belangrijker nog, heeft iemand een oplossing ?

 

 

 

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jap
Ik vind de SD beeldkwaliteit van 2163 en 2238 een stuk beter dan van 2032. 2163 speelt geen VOB's af, vandaar dat ik 2238 heb geprobeerd, maar 2238 geeft bij mij echter geen geluid met MKV's of ander films terwijl die het wel doen bij versie 2163 (HDMI aangesloten). De TV geeft wel geluid over HDMI.

Meer mensen het geluid probleem, maar belangrijker nog, heeft iemand een oplossing ?




Ik had ook geluids problemen met 2238 en ben terug gegaan naar 2032, deze versie komt toch wat stabieler over.
Ik neem de SD kwalitiet maar even voor wat het is, en wacht op de nieuwe firmware, die volgens de geruchten eind deze week uitkomt.

Azbox Elite, SAB explorer PVR SC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, bedankt, dan wachten wie die nieuwe firmware af. Ben nu terug naar versie 2163. Die werkt voor mij ook goed.

Zal binnenkort eens met een USB HDD gaan testen. Mijn WD Passport (USB-Powered) werkt iig niet.

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jap
Oké, bedankt, dan wachten wie die nieuwe firmware af. Ben nu terug naar versie 2163. Die werkt voor mij ook goed.
Zal binnenkort eens met een USB HDD gaan testen. Mijn WD Passport (USB-Powered) werkt iig niet.


Ze zijn wel lang bezig met die firmwares.
Wordt tijd dat ze de final eens gaan uitbrengen.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: yerphi
Ik heb ook met een WD passport getest.
SD en HD met prima resultaat!
Ik heb wel laten formateren door de box (EXT3)


Oké, ik dacht dat ie neit genoeg power kreeg. Maar aangezien mijn passport 2 partities heeft waarvan 1 WBFS (Wii filesystem :D) will ik die niet opnieuw formateren.

Krijg vanmiddag een 1TB My book binnen als het goed is.

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal

 

ik heb ook even bezig geweest met de azbox elite, geweldige box,zit alleen te wachten dat de cccam volledig werkt, voornamelijk het NL pakket

ik heb hem maar even afgekoppelt voor me dreamboxje maar hopelijk niet voor lang. weten jullie al iets der over.

 

 

gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: azbox
hallo allemaal

ik heb ook even bezig geweest met de azbox elite, geweldige box,zit alleen te wachten dat de cccam volledig werkt, voornamelijk het NL pakket
ik heb hem maar even afgekoppelt voor me dreamboxje maar hopelijk niet voor lang. weten jullie al iets der over.


gr.


Ga je nu dubbel posten maken.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...