Ga naar inhoud


[TF4000PVR] opnamen probleem al opgelost


swarfega

Aanbevolen berichten

ik heb thuis een TF 5500 pvr staan zonder problemen met de tab voor s'nacht te decoderen.

Nu heb ik in mijn caravan de TF 4000 PVR staan en kan ik hier ook een tab inzetten of is er een andere oplossing voor dit probleem?

 

Gebruik een aston module voor beide ontvangers

Link naar reactie
Delen op andere sites


er is geen tap voor de 4000 die dit regelt. Dit zal je echt handmatig moeten doen.

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: swarfega
ik heb thuis een TF 5500 pvr staan zonder problemen met de tab voor s'nacht te decoderen.
Nu heb ik in mijn caravan de TF 4000 PVR staan en kan ik hier ook een tab inzetten of is er een andere oplossing voor dit probleem?

Gebruik een aston module voor beide ontvangers



Er is dus helemaal niets opgelost. I.i.g. niet voor de TF4000PVR.

Dit is, voor de TF4000PVR, maar op één manier op te lossen en dat is middels (door TF te ontwikkelen) software, waardoor de PVR bij het opnemen al kan decoderen. De opname komt dan ongecodeerd op de harde schijf te staan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe veel kans dat dit gaat gebeuren?

Ron

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan de volgende vraag.

Ik heb een cd kaart, maar na de aanpassingen van cd werkt die niet meer het zelfde als voorheen.

kan ik nu het abonnement opzeggen op grond van eenzijdig door cd gewijzigde voorwaarden in het contract?

Ik ben zeer benieuwd.

Mvg,

Ron

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satfan
Dan de volgende vraag.
Ik heb een cd kaart, maar na de aanpassingen van cd werkt die niet meer het zelfde als voorheen.
kan ik nu het abonnement opzeggen op grond van eenzijdig door cd gewijzigde voorwaarden in het contract?
Ik ben zeer benieuwd.
Mvg,
Ron



CDS zal ongetwijfeld een opzegging om deze reden niet accepteren.
Maar als de voorwaarden daadwerkelijk door CDS éénzijdig zijn veranderd, kun je, voor zover ik weet, wettelijk van je overeenkomst (abonnement) af.

Misschien dat er mensen op dit forum zijn, die exact weten hoe dit in elkaar zit?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Maar CD heeft hier de voorwaarden niet veranderd, maar de codering.

 

En als het met goedgekeurde ontvangers goed werkt,

zul je het contract uit moeten dienen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik kan zien is de voorwaarde nu zo dat je in principe gelijk de volgende dag je bestanden dient te decoderen.

Opnames tijdens de vakantie gaan dus niet meer en dat kon eerder wel. Dus een verandereing in de levering.

Toch?????????

Ron

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

De TF 4000 PVR is geen goedgekeurde ontvanger.

 

Dat deze ontvanger niet zelf kan decoderen, wel handmatig

is niet de schuld van CD

Link naar reactie
Delen op andere sites

De verandering in de leveringvoorwaarden (korter achter elkaar van code wisselen) wel en dat heeft ook impact op wel goedgekeurde receivers heb ik gelezen.

met vriendelijke groet,

Ron

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Ik ben van Topfield afgestapt, en heb nu een ontvanger, die meteen gedecodeerd opneemt.

 

Ik wilde niet afwachten of zij er bij Topfield iets aan wilden doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henri Aalten
Ik ben van Topfield afgestapt, en heb nu een ontvanger, die meteen gedecodeerd opneemt.

Ik wilde niet afwachten of zij er bij Topfield iets aan wilden doen



Zou je willen melden welke ontvanger je hebt gekocht? Ga er van uit dat het om een HD PVR gaat. Ben nl. ook op zoek naar een ontvanger, die meteen ongecodeerd opneemt.

Als je het merk en type hier niet mag noemen, zou je dan een PM willen sturen?

Zou je zeer dankbaar zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook over gestapt van Topfield naar een Dreambox 7025+, geweldig met opnemen (neem soms wel 5 programma’s tegelijk op en opvolgende programma’s worden los opgenomen, niet als één programma). Waardeloze timeschifting (ze zouden bezig zijn met dit te verbeteren). Live TV en opnames op de PC kijken (streaming).

VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0

VU+ Duo, OpenPLI.

Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin.

iPad met Dreambox live.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...