tritium Geplaatst: 6 juni 2009 Geplaatst: 6 juni 2009 hallo satters, weet iemand goeie, maar vooral simpele software om een huis te tekenen (3d) het is voor mn vader die zn huisje in brazilie wil gaan uitbreiden. het moet dus vooral simpel zijn, dus dat je het zonder cursus zelf kan leren. alvast bedankt, tritium
Tonskidutch Geplaatst: 6 juni 2009 Geplaatst: 6 juni 2009 nu ja, de titel van je vraag is bedenkelijk maar je bedoeld wellicht visualisatie software google sketchup zie de link voor gratis versie redelijk eenvoudig als je een beetje intuitief aangelegd bent en al enigzins ruimtelijk kunt denken. chiao A Forest The Cure
tritium Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Geplaatst: 6 juni 2009 bedankt jongens, dit is wat ik zocht, ik wist niet dat google nog meer software maakt dan google earth en een zoekmachine..
soktic Geplaatst: 6 juni 2009 Geplaatst: 6 juni 2009 Ik wisy het ook niet, ik zocht een paar weken geleden ook zo'n proggie, en kwam toen sketchup tegen. Google neemt de wereld over , bye microsoft
tritium Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Geplaatst: 6 juni 2009 Origineel bericht van: soktic Ik wisy het ook niet, ik zocht een paar weken geleden ook zo'n proggie, en kwam toen sketchup tegen. Google neemt de wereld over , bye microsoft ja, waarneer komt het eerste besturingssysteem er aan van google
Big fellow Geplaatst: 6 juni 2009 Geplaatst: 6 juni 2009 Origineel bericht van: tritium ja, waarneer komt het eerste besturingssysteem er aan van google Is er al!http://nl.wikipedia.org/wiki/Google_Android of meer uitgebreid:http://en.wikipedia.org/wiki/Google_Android “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen