Poolster Geplaatst: 6 juni 2009 Geplaatst: 6 juni 2009 Ik heb een scan gedaan op astra 19 oost en nu ben ik een groot gedelte van mijn zaplijst kwijt vooral de gecodeerde. Kan iemand mij zeggen hoe dat komt en hoe ik de lijst weer terug krijg. Groetjes Poolster
MR_B Geplaatst: 9 juni 2009 Geplaatst: 9 juni 2009 Die kun je met dreamboxedit en een zenderlijst erin zetten via je netwerk. Of opnieuw zenders laten zoeken en dan [alleen FTA] uitzetten. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Poolster Geplaatst: 9 juni 2009 Auteur Geplaatst: 9 juni 2009 Beankt voor de info ik heb de lijst weer terug met vlagetjes, Hoe komt het dat hij items verwijderd, ik heb al zo vaak een scan gedaan ook met fta aangevinkt dat ging altijd goed licht het misschien aan pli jade. Op de last scanlijst staan ook vlaggetjes met een punt erachter weet je ook wat dat betekend? Ik ben nog niet zo technisch dat ik een nieuwe zaplijst kan downloaden iemand leert mij dat. Voor een paar dagen terug was ik de zelfgemaakte lijst van opgenomen bestanden kwijt, ik vond hem weer terug in pli Willy. Groetjes Poolster
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen