trucker530 Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 Hallo ben sinds gister trotse eigenaar van een 8000,even een paar vraagjes: Ik had een topfield die kon je in het menu geluid bij meersporen instellen in het nederlands of engels heeft de dreambox dit ook??? En als ik bv. jim jam en baby tv op kanaal 15 en 16 wil zetten lukt dat niet ik kom niet tussen mijn canaal digitaal bouqet,misschien doe ik wat verkeerd maar ik kom er niet uit. Alvast bedankt!!!!
renzie Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 met de gele knop kan je het geluidspoor selecteren. renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
trucker530 Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Geplaatst: 7 juni 2009 Ja klopt daar was ik achter maar dat is per zender kun je bv. niet in het hoofdmenu hem instellen in het nederlands dat hij bij elk meersporig kanaal automatisch nederlands of engels pakt,dit heeft topfield wel en werkte perfect. Alvast bedankt
ranico Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 Origineel bericht van: trucker530 En als ik bv. jim jam en baby tv op kanaal 15 en 16 wil zetten lukt dat niet ik kom niet tussen mijn canaal digitaal bouqet,misschien doe ik wat verkeerd maar ik kom er niet uit. Alvast bedankt!!!! Om kanalen te editeren is het volgens mij eenvoudiger om dit via je PC te doen met de gratis tool <DreamEdit>. Via de dreambox AB heb ik nog nooit een kanaal van plaats gewisseld. DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)Synology DS214+
arie kanarie Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 Citaat: in het nederlands of engels heeft de dreambox dit ook Dit moet wel via ik meen de menuknop ergens in te stellen zijn. Ik weet alleen niet meer precies hoe Citaat: En als ik bv. jim jam en baby tv op kanaal 15 en 16 wil zetten lukt dat niet ik kom niet tussen mijn canaal digitaal bouqet Als je in de bouquetlijst staat, dan de menuknop drukken en dan de verplaatsmodus kiezen. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
trucker530 Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Geplaatst: 7 juni 2009 Het verplaatsen is gelukt!Alleen het geluid automatisch nedelands of engels dat heb ik nog niet gevonden wel met de gele knop maar dat is maar voor 1 zender tegelijk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen