Gast HenAsat Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 Hallo, Ik heb een DB 7020Si die draait op CCcam en PLi Jade2. Het probleem is dat ik hiervoor draaide met Pli Iolite en gbox. Maar na het veranderen en dus laden van CCcam en Pli Jade 2 draait mijn schotel niet meer ver genoeg lijkt het. Verander ik van sateliet dan blijft ie vlak bij de sateliet hangen. Pak ik een andere zender op dezelfde sateliet dan valt ie er wel op. De ene keer sneller dan de andere keer maar toch. Wat kan het probleem zijn?????? Bedankt vast.
Kowalski Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 De coördinaten (Noorderbreedte, Oosterlengte) van je locatie misschien niet goed ingevuld? Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Gast HenAsat Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 Zijn precies hetzelfde als toen ik hiervoor met PLi Iolite en gbox draaide. Daar is niks aan veranderd.
mereltje Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 Misschien de limieten opnieuw instellen? Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Gast HenAsat Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 Is ook allemaal gedaan. Vandaar dat het een raadsel is.
Golfdiesel Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 Ben je al een keer terug gegaan naar de oude software om te kijken of het dan wel weer werkt? Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Gast HenAsat Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 Nee nog niet gedaan. Kan het eens proberen. Bedankt.
Littlesat Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 Dit zal echt niet aan het image liggen hoor... meer ergens een instellingsprobleem. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Marco275 Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Origineel bericht van: Littlesat Dit zal echt niet aan het image liggen hoor... meer ergens een instellingsprobleem. Ligt wel aan het image, doe jade 1 er maar weer in dan is het probleem over. Ik heb hier hetzelfde probleem gehad. Aangezien de focus hier tegenwoordig ligt op de E2 images is er niet veel animo bij het Pli team om dat tussendoor te fixen denk ik. Dus gewoon Jade 1 er weer in.
Littlesat Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Ik zie net dat je een 7020 hebt. Hier zit in Jada2, maar ook in Jade1 een probleempje voor deze box. Jade3 zal er binnenkort aankomen en dan is het opgelost. Ook zou je het kunnen oplossen door de motor current niet te gebruiken. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast HenAsat Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Oke zal zo snel mogelijk jade 1 er weer in doen en dan afwachten tot jade 3 er is. Bedankt tot nu toe voor de oplossingen en andere oplossingen zijn altijd welkom.
Littlesat Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Citaat: Ook zou je het kunnen oplossen door de motor current niet te gebruiken. Dit al geprobeert??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast HenAsat Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Nee nog niet geprobeerd, maar wat houdt dat precies in? Motor input op 0 zetten????
hosni Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 hoi op de rotor configuratie de input power uitschakelen en alles doet weer normaal. groetjes en suc6 hosni
Gast HenAsat Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Heb ik geprobeerd maar hij blijft het niet goed doen. Dus dat is het toch niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen