Ga naar inhoud


Na laden van Pli Jade 2 draait mijn schotel niet ver genoeg meer.


Gast HenAsat

Aanbevolen berichten

Gast HenAsat

Hallo,

 

Ik heb een DB 7020Si die draait op CCcam en PLi Jade2.

Het probleem is dat ik hiervoor draaide met Pli Iolite en gbox.

Maar na het veranderen en dus laden van CCcam en Pli Jade 2 draait mijn schotel niet meer ver genoeg lijkt het.

Verander ik van sateliet dan blijft ie vlak bij de sateliet hangen. Pak ik een andere zender op dezelfde sateliet dan valt ie er wel op. De ene keer sneller dan de andere keer maar toch.

Wat kan het probleem zijn??????

 

Bedankt vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Littlesat
Dit zal echt niet aan het image liggen hoor... meer ergens een instellingsprobleem.


Ligt wel aan het image, doe jade 1 er maar weer in dan is het probleem over. Ik heb hier hetzelfde probleem gehad.
Aangezien de focus hier tegenwoordig ligt op de E2 images is er niet veel animo bij het Pli team om dat tussendoor te fixen denk ik. Dus gewoon Jade 1 er weer in.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie net dat je een 7020 hebt. Hier zit in Jada2, maar ook in Jade1 een probleempje voor deze box. Jade3 zal er binnenkort aankomen en dan is het opgelost.

 

Ook zou je het kunnen oplossen door de motor current niet te gebruiken.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast HenAsat

Oke zal zo snel mogelijk jade 1 er weer in doen en dan afwachten tot jade 3 er is.

 

Bedankt tot nu toe voor de oplossingen en andere oplossingen zijn altijd welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...