Ga naar inhoud


[TF4000PVR] De klok van de TF4000 blijft niet gelijk lopen.


Loui (K)

Aanbevolen berichten

Een kennis van mij heeft de TF4000PVR maar heeft daar een klok in zitten die niet op tijd staat.Als zij de klok gelijk zetten in het menu dan kan het zijn dat de andere morgen de klok 2uur voor loopt terwijl de instellingen wel goed staan in het menu.Hoe is dit op te lossen?

PS er zit de nieuwste Firmware in van april 2007.Oja de opnames kan ze ook niet meer terug zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Loui (K)
Een kennis van mij heeft de TF4000PVR maar heeft daar een klok in zitten die niet op tijd staat.Als zij de klok gelijk zetten in het menu dan kan het zijn dat de andere morgen de klok 2uur voor loopt terwijl de instellingen wel goed staan in het menu.Hoe is dit op te lossen?
PS er zit de nieuwste Firmware in van april 2007.Oja de opnames kan ze ook niet meer terug zien.



Bij mij staan de instellingen als volgt: Lokale tijdsinstellingen staat op Automatisch, Tijdsverschil staat op 02:00 uur, GMT Collection staat op User Select.
Met deze instellingen heb ik geen centje last van deze problemen, dus kijk eens of bij haar deze instellingen ook zo staan, zou ik zeggen.


Voor het feit dat ze haar opnames de volgende dag niet meer kan bekijken, kan ze alleen een hartelijk bedankbriefje aan CDS schrijven, want dat hebben we aan hen te danken, met die lekkere nieuwe smartcard, waar niemand om heeft gevraagd.

Over wat deze problemen zijn, kun je even in "zoek" hier rechtsboven, de topics die daar over gaan opzoeken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...