Fabian Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 Ik gebruik 2Sub 2.09 ondertitles i.c.m. LT Fifth SP7, echter als een speciale teken zoals "é" of "è" in de ondertitel staat komt vaak "#" te voorschijn. Wie weet hoe ik dit kan corrigeren?
Littlesat Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 Als je de laatste test standaard image pakt daar zitten zonder gsub en zo goede ondertitels in. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Fabian Geplaatst: 8 juni 2009 Auteur Geplaatst: 8 juni 2009 Dus als Gsub gedeïnstalleerd wordt zou het al moeten werken? Maar dan moet ik wel bij iedere zender de ondertiteling handmatig aanzetten.
dutchsatellite Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Verander het lettertype eens Fabian? Sommige lettertypes geven ipv. de 'é', de '#' weer, maar bij andere lettertypes werkt het dan weer wel. Nuja, hier dan toch ;-) Succes! edit: blijkbaar heb ik bij alle andere lettertypes, ook hetzelfde probleem als jij, was me nog niet opgevallen...
spongebob Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 ik heb ook altijd problemen met de (nieuwere versies) van gSub op mijn 7025. Daarom blijf ik 2LANG 2.07 samen met 2SUB 2.07 (tot volle tevredenheid) gebruiken door beide gewoon handmatig te installeren via FTP. Je kan ze gerust downloaden op Spongebob's Site dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
Fabian Geplaatst: 9 juni 2009 Auteur Geplaatst: 9 juni 2009 Lettertype aanpassen maakt inderdaad niks uit. @Spongebob: Met 2.07 krijg ik ze helemaal niet te zien, ook niet na een volledige restart en 2SUB.channels bestand overschreven te hebben. Even voor de extra vermelding: de ondertitels die ik nodig heb zijn voornamelijk van digitale Caiway kabel zenders, zoals Discovery World, Discovery Travel&Living, Nat Geo Wild, etc.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen