Ga naar inhoud


M-vision 200 HD


Gast nachtbraker

Aanbevolen berichten

Gast nachtbraker

Mijn bejaarde ouders gebruiken een M-vision 200 HD op zich een uitstekend en gebruiksvriendelijk toestel voor zijn prijs vind ik. Door hun leeftijd gaat het bedienen van de sat receiver wat moeilijker en trager crazy . Als er naar de Engelse zenders moet geschakeld worden dan gaat het mis. Op mijn Sab kan ik probleemloos kijken naar alle satellietzenders die ik in mijn favorieten heb gezet ongeacht of ze van Astra of Hotbird zijn ik hoef ook nergens te schakelen op het OSD scherm naar een andere satelliet. Bij de M-vision lijkt dit niet te werken, ik heb bijvoorbeeld gekeken naar EenHD van het TVV pakket op 19.2°, nu wil ik graag naar bv BBC 1 kijken vanuit dezelfde favorieten groep zonder dat ik eerst mijn receiver via OSD moet instellen op 28.2°, dit zou toch automatisch moeten gaan of vergis ik me, wie heeft hetzelfde probleem. En is er iemand die een zelfgemaakte zenderlijst heeft voor dit toestel met favorietenindeling zoals familie, drama, film enz. met TVV gecodeerde zenders en FTA's voor 19.2°-23.5°-28.2°?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het overschakelen tussen diverse satellieten vanuit het favorieten menu is bij mij geen probleem.Misschien een foute instelling in je Diseq switch menu of wellicht de switch zelf.

settingslijst heb ik net gepost in ander topic.

 

Klik!!

VU+ DUO - SEG SR-800 - Nokia 9500S - Dreambox 7000S

Wavefield T90 (28.5E-23.5E-19.2E-16E-9E-5E-1W-5W-8W-15W)

Yamaha TRX850 SuperTwinSport

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nachtbraker
Origineel bericht van: Ed
Het overschakelen tussen diverse satellieten vanuit het favorieten menu is bij mij geen probleem.Misschien een foute instelling in je Diseq switch menu of wellicht de switch zelf.
settingslijst heb ik net gepost in ander topic.

Klik!!
Ik ga de diseq instellingen nog eens checken. Misschien eens een firmware update doen, welke versie gebruik jij?
Alvast bedankt voor de settinglijst.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...