Littlesat Geplaatst: 30 november 2009 Geplaatst: 30 november 2009 Je kunt de drivers zelf downgraden via telnet en dan zou je weer met de plugin kunnen werken. Of de plugin moet debuggen zodat ze met de nieuwe drivers weer werken... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast pieterg Geplaatst: 30 november 2009 Geplaatst: 30 november 2009 Origineel bericht van: Littlesat Of de plugin moet debuggen zodat ze met de nieuwe drivers weer werken... het zou ook best een fout in de drivers kunnen zijn (waar niet omheen te werken is vanuit de plugin). De plugin doet niks anders dan de dvd data splitsen in video+audio, en stuurt beide 1 op 1 de drivers in. Wat de drivers daar vervolgens mee doen, daar kan je niet veel aan beinvloeden. Maar sinds de 14 zijn er nog een keer nieuwere drivers gekomen, werkt het daarmee ook nog niet goed?
netraam Geplaatst: 30 november 2009 Geplaatst: 30 november 2009 De laatste OpenPli image die ik getest heb was die van 26/11. Daarmee werkte het in elk geval nog niet. Weet niet of daarin de laatste drivers zaten.
Gast pieterg Geplaatst: 30 november 2009 Geplaatst: 30 november 2009 Origineel bericht van: netraam De laatste OpenPli image die ik getest heb was die van 26/11. Daarmee werkte het in elk geval nog niet. Weet niet of daarin de laatste drivers zaten. wel de op dat moment laatste drivers. Maar sinds die tijd zitten er al weer nieuwere in.
theparasol Geplaatst: 30 november 2009 Geplaatst: 30 november 2009 Curieus hoor, op mijn dm800 werkt het al sinds openpli 14-11-2009 ok, met die van 29-11-2009 ook. Ik stuur wel via scart-> component in 720P aan. DVD files komen van netwerkshare, speel af met AC-3 via optical
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen