boaz Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 Ik heb net een functie toegevoegd aan m'n AB en omdat ik toch bezig was, gelijk maar een update van de firmware. Het aloude adagium "if it aint broke, don't fix it" deed weer opgeld. De exit toets werkte ineens als help toets, ondanks dat deze nog altijd goed stond ingesteld. De oplossing: geef de exit toets de functie van help toets en hij werkt weer als exit. Toch echt een onmisbare toets bij een dreambox. Voor de oudere dreamboxbezitters, exit = lame toets. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
satfly Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Komt me bekend voor, ik heb dit een aantal weken geleden ook ondervonden. Blijkbaar is er een foutje in de centrale database van Logitech geslopen. Heb dezelfde 'oplossing' toegepast als jij. Keep firing, Assholes!
Fransyvy Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Klopt. Had ik een 2 maanden geleden ook ondervonden. Fransyvy Dreambox 8000 en 7000, Wavefrontier 55, Pioneer 505XDE, Denon 4306/3930, B&W Nautilus 802 en HTM3
boaz Geplaatst: 8 juni 2009 Auteur Geplaatst: 8 juni 2009 Dan wordt het toch tijd voor een mailtje aan Logitech. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Korsman035 Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 als je de grote afstandsbediening gebruikt op de dm500 zijn deze functies ook omgedraaid. Dit zit uiteraard wel goed op de meegeleverde ab. Misschien dat iemand bij logitech heeft doorgegeven dat zijn ab niet goed werkt op zijn dm500 en dat ze hierom de functies "goed" hebben gezet voor dit model? Samsung 40B650 lcd tv met Ziggo CI+
boaz Geplaatst: 8 juni 2009 Auteur Geplaatst: 8 juni 2009 Nou, maar -even- een melding gedaan. Kan me voorstellen dat niemand dat al gedaan heeft. Die kleine lettertjes en cijfertjes zijn niet normaal te lezen. Gelukkig kon ik m'n in 1979 aangeschafte loepje voor het plantkunde practicum nog vinden. Lijkt wel of ze geen vragen willen hebben zo'n waslijst moet je invullen. Maar, -als- er antwoord komt laat ik 't weten. Overzicht: bug in database Productniveau 1: Logitech Productniveau 2: Harmony Afstandsbediening Productniveau 3: H785 Datum aangemaakt: 08-06-2009 09.32 NM Laatst bijgewerkt: 08-06-2009 09.32 NM Status: Onopgelost M/N (Modelnummer): 785 PID or S/N: xxxxxxx P/N (Publicatienummer): xxxxx-0000 Besturingssysteem: Windows 2000 Logitech Software: Harmony remote Versie: xx.x.x Nieuwste software versie gedownload?: Ja VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen