Gast m.boretti Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Weet iemand hoe je nu eigenlijk in contact kan komen met Canaal Digitaal. Ik moet nog één kaart van ze krijgen, en op mijn mails wordt niet gereageerd, en als ik de telefoon pak, zijn er altijd meer dan twintig wachtenden voor me. Uiteraard hoor dat laatste pas, als je het hele menu hebt afgeluisterd en je smartcardnummer hebt ingetyped.(zo'n twee minuten later a la raison van 0,15 cent per minuut)
Gast pinq Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Niet, die zijn allergisch voor direct contact, behalve als ze zelf bellen om je iets te verkopen. Het beste stuur je even een briefje. Heb ik onlangs ook gedaan en dat leverde direct een telefoontje van CD op met vele excuses, etc etc.
rommelaar Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Zo zo Pinq dan ben je wel bevoorrecht hoor.Ik heb nog nooit bericht gehad op mijn brieven en ik heb er al meer als 1 verstuurd hoor. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Gast pinq Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Origineel bericht van: rommelaar Zo zo Pinq dan ben je wel bevoorrecht hoor.Ik heb nog nooit bericht gehad op mijn brieven en ik heb er al meer als 1 verstuurd hoor. Was dan ook een hele deftige brief, met daar bijvevoegd het telefoongsprek met de verkoper van CanalDigitaal. Die verkoper doet tegenwoordig iets anders.
erik2222 Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Sinds dat er groet problemen zijn met de SECA3-kaarten is Canal Digitaal niet meer te bereiken. De bandjes met zoveel wachtenden is fake. Ze behandelen gewoon geen telefoon meer. Ook de activatie via internet en telefoon lukt niet meer. Op mailtjes krijg je ook geen antwoord.
Mister HaCk Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Het is druk en men is de helpdesk aan het verhuizen, hierdoor helaas minder helpdesk medewerkers beschikbaar. Ook de technische kant van de Helpdesk gaat omhoog.
digitaal kijker Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Origineel bericht van: erik2222 Sinds dat er groet problemen zijn met de SECA3-kaarten is Canal Digitaal niet meer te bereiken. De bandjes met zoveel wachtenden is fake. Ze behandelen gewoon geen telefoon meer. Ook de activatie via internet en telefoon lukt niet meer. Op mailtjes krijg je ook geen antwoord. ik heb nog nooit problemen gehad om een update puls te krijgen voor de CD kaarten via de site. denk dat het probleem bij je kaart moet zijn die nog niet is gelinkt aan je account. of je receiver die de update niet goed verwerkt of de cam. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Eduard07 Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Origineel bericht van: digitaal kijker Origineel bericht van: erik2222 Sinds dat er groet problemen zijn met de SECA3-kaarten is Canal Digitaal niet meer te bereiken. De bandjes met zoveel wachtenden is fake. Ze behandelen gewoon geen telefoon meer. Ook de activatie via internet en telefoon lukt niet meer. Op mailtjes krijg je ook geen antwoord. ik heb nog nooit problemen gehad om een update puls te krijgen voor de CD kaarten via de site. denk dat het probleem bij je kaart moet zijn die nog niet is gelinkt aan je account. of je receiver die de update niet goed verwerkt of de cam. Heb toch begrepen dat activatie (puls) niet meer actief te hoeft worden aangevraagd, maar bij Seca 3 automatisch steeds wordt meegestuurd. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast zier Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Gewoon via de telefoon Vandaag om 12.00 contact opgenomen, 5 wachtenden voor mij, binnen 15 minuten correct geholpen.
digitaal kijker Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Origineel bericht van: Eduard07 Origineel bericht van: digitaal kijker Origineel bericht van: erik2222 Sinds dat er groet problemen zijn met de SECA3-kaarten is Canal Digitaal niet meer te bereiken. De bandjes met zoveel wachtenden is fake. Ze behandelen gewoon geen telefoon meer. Ook de activatie via internet en telefoon lukt niet meer. Op mailtjes krijg je ook geen antwoord. ik heb nog nooit problemen gehad om een update puls te krijgen voor de CD kaarten via de site. denk dat het probleem bij je kaart moet zijn die nog niet is gelinkt aan je account. of je receiver die de update niet goed verwerkt of de cam. Heb toch begrepen dat activatie (puls) niet meer actief te hoeft worden aangevraagd, maar bij Seca 3 automatisch steeds wordt meegestuurd. de update's worden meerdere keren per maand verstuurd, maar voor mensen bij wie het fout gaat en de ontvanger of de cam de update niet kan juist verwerken of een tijdje niet gebruikt is geweest en dus geen update krijgt,dan is er nog steeds de optie om online de update aan te vragen, als de kaart in je account is gelinkt en je na de 3 weken gratis kijken geen uitval hebt omdat de kaart niet meer in het systeem zit van je account. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Johan45 Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Terug on topic heren. Juliie dwalen af van het onderwerp. De (on)bereikbaarheid van CDS. Vult u rustig aan !!!
Gast m.boretti Geplaatst: 9 juni 2009 Geplaatst: 9 juni 2009 Gisteren 25 wachtenden voor mij. Vanochtend gebeld om 9.42, 7 wachtenden voor mij. 9.45: 7 wachtenden 9.46: 2 wachtenden 9.47 geholpen 9.49 klaar, probleem opgelost. Kosten: 1,05 euro. Voor een bedrijf waar je een abonnement hebt (basis- en settopbox pakket) vind ik dit buitensporig. met verzekeringen neem ik alleen nog maar bedrijven met een gratis nummer, de rest gaat er uit. Voor CDS is er helaas geen goed alternatief!
Alfons Verbiest Geplaatst: 9 juni 2009 Geplaatst: 9 juni 2009 Als je het adres hebt kun je via de OV reiswijzer exact bepalen hoe je ze kunt bereiken. (niet slaan)
Gast Mimisiku Geplaatst: 9 juni 2009 Geplaatst: 9 juni 2009 Ik ga altijd naar Nieuwegein als ik iets wil van CDS Grote SUV met rek ervoor en dan door de pui.Heb meteen hun volledige aandacht Goed, het kost wat, maar altijd meteen geregeld! En ze kunnen niet zeggen dat ze de post niet hebben ontvangen Maar alle gekheid op een stokje..Ik stuur een briefje naar de afdeling verkoop en heb altijd binnen 3 dagen antwoord gehad..
rommelaar Geplaatst: 9 juni 2009 Geplaatst: 9 juni 2009 Ja inderdaad dat werkt ook wel goed,de afdeling verkoop.Wij hebben het hier over de nazorg,lees service. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen