1pm Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Hier draait een db 7000 en wil met vlc ook op mijn lap en vaste pc sat kijken . Nou doet zich et volgende probleem voor als ik via de web interface naar de db toe ga werkt goed maar start ik webxtv op springt opeens een foutmelding van internet explorer open . alles blijft draaien vlc dan alleen die foutmelding blijft er staan . hoe kan ik dit verhelpen iemand een idee ? s Joa zo gaat dat alaaf !!!!
arie kanarie Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Citaat: maar start ik webxtv op springt opeens een foutmelding van internet explorer open . Wat voor foutmelding en is dit op beide systemen? grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
satvet Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Heb je VLC met de juiste plug-ins geïnstalleerd? m.n. de Active-X plugin. (naam onder voorbehoud van niet lekkende zeef)
iemand Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 en de juiste versie maximaal versie 0.8.6.i gr. Erik
1pm Geplaatst: 9 juni 2009 Auteur Geplaatst: 9 juni 2009 foutmelding is dat internet explorer moet worden gesloten en dan rapport verzenden of niet . dit heb ik op alle beide de pc's voorheen heeft het goed gewerkt 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen