gerrit B Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Ik kreeg zojuist weer een DWG bestand en tot voor kort stuurde ik die altijd naar mijn oom die er met autocad weer een pdf of Jpeg van maakte zodat ik ze ook kon bekijken. Maar bestaat er ook een eenvoudig progje waarmee ik zelf een dwg bestand om kan zetten naar iets algemeens? Ik heb al wat autocad programma's geprobeerd maar in de gratis versies vind ik geen mogelijkheid om het naar een leesbare vorm om te zetten. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Psychosammie Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Google? Free DWG Viewer. DWGSee 2009 Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
leo1949 Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Ga >>> HIER <<< maar even kijken 57300 hits voor DWG naar PDF En anders om kan ook nog, kijk >>> HIER <<< maar eens 48300 hits voor PDF naar DWG. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
vGnp Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Eerste en belangrijkste vraag: In welke AutoCAD versie zijn de dwgs? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Big fellow Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Probeer eens "Bentley View". Dat is een gratis programma welk een groot aantal bestanden kan lezen, waaronder AutoCad en MicroStation bestanden. Dan kan je ook het bestand uitprinten, of "printen" naar een PDF "printer"... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Gast hummiesat Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 DWG Trueview, gratis ACAD viewer van Autodesk.
dukdalf46 Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Origineel bericht van: hummiesat DWG Trueview, gratis ACAD viewer van Autodesk. I Agree, kan je ook nog mee printen ook
gerrit B Geplaatst: 10 juni 2009 Auteur Geplaatst: 10 juni 2009 Ik heb ondertussen al de nodige vieuwers, pdf omzetters ed. geprobeert, maar het probleem doet zich voor dat deze tekening op A0 formaat is gemaakt met alle dwarsdoorsneden, kapconstructies enz. maar die gebruik ik dus niet. Wel voor mij van belang is de platte grond van beggrond en verdieping. Echter als ik een afdruk maak dan kan ik met de tot nu toe toegepaste software alleen alles afdrukken en wordt dat op een A4tje wel heel erg klein. Is er ook een progje waarmee ik een gedeelte kan selecteren en alleen dat af kan drukken? suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
vGnp Geplaatst: 10 juni 2009 Geplaatst: 10 juni 2009 Als je DWG TrueView gebruikt, moet je kiezen voor Window. Je kunt dan zelf instellen welk deel je wilt afdrukken. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
gerrit B Geplaatst: 10 juni 2009 Auteur Geplaatst: 10 juni 2009 Ik heb DWG TreuView 2010 Ik zie window aan de rechterkant, maar kan dan geen gedeelte selecteren. Wel zie ik een vergrootglas met een vierkantje er in waarmee ik wat kan selecteren, maar dat is alleen voor zoom van dat gedeelte. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
vGnp Geplaatst: 10 juni 2009 Geplaatst: 10 juni 2009 Je komt daar via plotter setup. Dan kun je kiezen wat en hoe je het wilt afdrukken. Bijvoorbeeld monochroom i.p.v. kleur, via Window een deel van de tekening, naar welke printer je het wilt sturen, welke papiergrootte, enz. Via Plot kun je het vervolgens afdrukken. Dit alles zit in het File menu. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
gerrit B Geplaatst: 10 juni 2009 Auteur Geplaatst: 10 juni 2009 Ja dat was hem. Eens kijken wat ik met dat programma nog meer kan want dit ziet er inderdaad erg leuk uit. bedankt. Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Gast hummiesat Geplaatst: 10 juni 2009 Geplaatst: 10 juni 2009 Je kunt er oa ook mee converteren naar andere ACAD versies meten op verschillende snappoints batch plotting
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen