tosca Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Hoi ben ik weer. Als ik ergens wil inloggen net zo als hier ,dan type ik me gebruikers naam in ,maar dat staat eral, alleen me wacht woord niet.Dat is dus overal hoe krijg ik dat weg? Groeten en bedankt vast Aad
winwiz Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Even het vinkje weghalen bij: Onthoud mijn gegevens bij ieder bezoek. En/of je cookies weghalen Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
tosca Geplaatst: 8 juni 2009 Auteur Geplaatst: 8 juni 2009 Hoi heb dat gedaan maar wekt niet ,bij elk bezoek staat gebruikers naam en wachtwoord,wil ik bij gebruikers naam mijn naam invullen staat het er al als ik de eerste leter invul,het wachtwoord blijft wel leeg. groeten aad
Alventali Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Auto aanvulen uitzetten. In Internet explorer naar extra. Intenet opties. Tab blad inhoud. En daar bij automatisch invullen bij instellingen ff de vinkjes uit zetten. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
tosca Geplaatst: 9 juni 2009 Auteur Geplaatst: 9 juni 2009 Hoi lukt me niet ,ik heb vista home en kan het echt niet vinden sorry. Groeten aad
Cobus R Geplaatst: 10 juni 2009 Geplaatst: 10 juni 2009 Zou je dan ook de oplossing willen posten zodat anderen er ook wat aan kunnen hebben. ? De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Tonskidutch Geplaatst: 12 juni 2009 Geplaatst: 12 juni 2009 je kunt evenwel ook CCleaner gebruiken met de juiste vinkjes gekozen opschonen. dat werkt in elke versie van wondiws, dus minder zoekwerk. chiao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen